فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج سدی مقاوم در برابر دشمنان است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج برخاسته از متن ملت بوده و این شجره طیبه امروز مستحکم ایستاده و برابر دشمن چون سدی مقاوم است.
کد خبر: ۱۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ - 03May 2014

بسیج سدی مقاوم در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "عباس مطهری" فرمانده سپاه شاهرود صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید بسیج اداری و کارمندی الحدید شاهرود که با حضور مسئولان ادارات و فرماندهان پایگاههای بسیج اداری در سالن جلسات اداره کل راه آهن شمال شرق کشور برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت روز بسیج کارگری و هفته کار و کارگر اظهار داشت: این روزها، زمان شهادت شهید تندگویان و تشییع پیکر سردار شهید برونسی بوده و بهحق این روز شایسته نامگذاری به نام روز بسیج کارگری است.

وی افزود: شهدا چراغ راه ما در حرکت به سمت مسیر رشد و تعالی هستند و کارگران و زحمتکشان جامعه نیز با تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید در راه استقرار و حفظ انقلاب در صف مقدم دفاع از اسلام و انقلاب قرار دارند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهدا با رویکرد جهادی خود در حفظ انقلاب اسلامی از همه چیزشان گذشتند، اظهار کرد: امروز ما نیز باید به تأسی از شهدا در مسیر حرکتی آنها قدم برداریم و بدانیم که لحظهای درنگ سبب آن میشود از حرکت جهادی خود باز بمانیم.

وی بیان کرد: تأکید رهبر انقلاب بر عزم ملی و حرکت جهادی است و همه باید دست در دست هم دهیم تا با تلاش و کوشش بتوانیم منویات رهبر انقلاب که برخاسته از اسلام ناب است را به ظهور برسانیم.

مطهری با اشاره به توجه بیشتر به فعالیتهای بسیج در ادارات و نهادها گفت: بسیج برخاسته از متن ملت بوده و این شجره طیبه امروز مستحکم ایستاده و برابر دشمن چون سدی مقاوم است.

وی افزود: پایگاههای بسیج اداری باید در جهت منویات رهبری حرکت کنند و مجموعه خود را بدین سمت سوق دهند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم تقویت حرکتهای جهادی گفت: پایگاههای بسیج در ادارات سنگری مستحکم برای ترویج فرهنگ اسلامی هستند و باید تلاش شود تا به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

نظر شما
پربیننده ها