سردار طلایی:

خبرنگاران، مهم ترین عنصر جنگ نرم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خبرنگاران را مهم ترین عنصر جنگ نرم دانست و گفت: هنوز جنگ به پایان نرسیده است و هم اکنون با جنگ نرم روبرو هستیم.
کد خبر: ۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵ - 06August 2013

خبرنگاران، مهم ترین عنصر جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مرتضی طلایی در نخستین کنگره ملی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و مقاومت (حماسه نگاران) افزود: خبرنگاران نقش برجسته ای در جنگ نرم دارند و در جبهه اول باید انجام وظیفه کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به سبک زندگی شهدا نیازمندیم گفت: خبرنگاران در برهه کنونی باید بیشتر به این موضوع توجه کنند.

طلایی افزود: خبرنگاران نقش پلی میان دوران دفاع مقدس که دوران جهاد بود و دوران کنونی هستند که با عبور از این پل می توان به چشم اندازهای مورد نظر دست یافت.

وی بر تربیت خبرنگاران حوزه ایثار و مقاومت تاکید کرد و گفت: روزنامه نگاران دفاع مقدس فقط نباید به خاطره نویسی آن دوران بپردازند بلکه باید رشادت ها، سبک و شیوه زندگی رزمندگان، روحیه و ایثار رزمندگان و سادگی و اخلاص آنان را به آیندگان منتقل کنند.

طلایی افزود: نقش خبرنگاران در کنار رزمندگان کمتر از مجاهدت نبود و امیدواریم بتوانیم سبک زندگیمان را مطابق سبک زندگی شهدا قرار دهیم.

در پایان این مراسم از خانواده های خبرنگاران شهید و پیشکسوتان عرصه خبر در حوزه مقاومت و ایثار تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار