اهدای جایزه ویژه جشنواره مقاومت به فیلم‌هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت جایزه ویژه‌اش را به فیلم‌هایی اهدا می‌کند که با موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی تولید شده باشند.
کد خبر: ۱۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲ - 04May 2014

اهدای جایزه ویژه جشنواره مقاومت به فیلم‌هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام خبر اهدای جایزه ویژه جشنواره مقاومت، اعلام کرد: جشنواره مقاومت در این دوره در قالب بخشهای مختلف ملی و بین الملل علاوه بر فیلمهای سینمایی، سینمایی ویدیویی، آثار مستند و کوتاه، در بخشی با عنوان «جایزه ویژه» از فیلمهایی تقدیر میکند که به موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی پرداخته باشند. به فیلمهای برگزیده این بخش از سوی هیات داوران جایزه ویژه اهداء خواهد کرد.

در این خبر اعلام شد: کلیه فیلمسازان وتهیه کنندگان و مراکز سینمایی علاقمند میتوانند آثارشان را تا تاریخ سوم خرداد به نشانی دبیرخانه: تهران- خیابان سمیه- خیابان خاقانی- کوچه طبرسی – پلاک ۶ – طبقه دوم ارسال یا تحویل نمایند.

این در حالی است که دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت خبر داد: جشنواره در این دوره از مستندهای بلند هم استقبال میکند.

بر پایه این خبر؛ کلیه آثار قابل ارائه برای بخش سینمای ایران ایران باید با این موضوعات باشند: نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان اسلام در احیای هویت ایرانی – اسلامی، نقش جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقش بسیج در حفظ و توسعه علمی، فرهنگی و سازندگی کشور، نقش همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی، پرداختن به شهدای هستهای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی، نقش مردم در مقابله با تروریسم و فتنه و جریانات انحرافی و منافقین، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالمسازی جامعه، جایگاه اقتصاد مقاومتی در شکست تحریمهای اقتصادی و سیاسی دشمن، نقش وحدت اسلامی در مقابله با اندیشههای تکفیری و مقابله با جنگ نرم و شبکههای ماهوارهای و رسانههای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران تولید باشند.

شایان ذکر است «انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بینالملل» در قالب بخشهای مختلف فیلمهای سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشمانداز سینمای مقاومت ایران، نشستهای تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامههای جانبی برگزار نماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار