سهرابی در افتتاحیه سینما روایت مطرح کرد

"سینما روایت" محفلی برای پالایش و حضور افراد متعهد است

قائم مقام انجمن سینمایی دفاع مقدس گفت: "سینما روایت" محفلی باشد برای پالایش و حضور افراد متعهد که در جاهای دیگر دیده نشدند.
کد خبر: ۲۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ - 26May 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "روحالله سهرابی" قائم مقام انجمن سینمایی دفاع مقدس در آیین افتتاحیه سینمای روایت با گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از دلایل تاسیس محفل سینمای روایت را دیده شدن آثار سینمای مستند و فیلم کوتاه عنوان کرد وگفت: مدتها بود که جوانان مستندساز و فعالین عرصه فیلم کوتاه از دیده نشدن آثارشان گله مند بودند و جایی برای نمایش آثار این افراد وجود نداشت.

وی خاطر نشان کرد:  اندک جاهایی که برای نمایش این آثار وجود دارد نگاههای مشخصی دارند و این دوستان نیز ترجیح میدهند در این مکانها حضور نداشته باشند از این رو با همکاران رسانهای تصمیم گرفتیم "سینما روایت" را راهاندازی کنیم که آثار مستند، کوتاه و سایر انواع آثار سینمایی را نمایش دهیم و نکته مهم این کار دیده شدن افرادی است که تاکنون کمتر دیده شدهاند.

قائم مقام انجمن سینمایی دفاع مقدس افزود: "سینما روایت" محفلی باشد برای پالایش و حضور افراد متعهد که در جاهای دیگر دیده نشدند.

سهرابی خاطرنشان کرد: در یکی دو سال اخیر حمایتهایی از مستندسازی صورت گرفته و اگر این حمایتها نبود، این کارها به سادگی ساخته نمیشد و در راس آنها سردار نقدی و سایر دوستان بودند و امروز "سینما روایت" برای این است که بشود سریع درباره خیلی از موضوعات صحبت کند.

وی در پایان گفت: از جلسه بعد شیوه نمایش فیلمها به صورت فراخوان عمومی خواهد بود و از طیفهای بیشتری برای تماشای فیلم دعوت میکنیم که امیدوارم باعث ارتقاء سطح ارزشی و هنری آثار شود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار