سردار دکتر کارگر در گفت‌وگو با دفاع مقدس عنوان کرد

تدوین راهبرد تبدیل خاطرات جنگ تحمیلی به فیلم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه کتاب‌های دفاع مقدس رتبه اول را در ادبیات ایران دارا هستند، گفت: سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در حال تدوین راهبردی هستند تا بتوان بر اساس آن خاطرات دفاع مقدس را به فیلم‌های سینمایی تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ - 06May 2014

تدوین راهبرد تبدیل خاطرات جنگ تحمیلی به فیلم

سردار سرتیپ بسیجی دکتر "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در حاشیه بازدید از بیستوهفتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، کیفیت برگزاری این دوره نمایشگاه کتاب را خوب ارزیابی کرد و گفت: من سالانه سعی میکنم که وقتی را به نمایشگاه کتاب اختصاص دهم و نمایشگاه کتاب همیشه برای من خوب بوده است.

وی وضعیت انتشار و عرضه کتابهای دفاع مقدس را مناسب عنوان و تصریح کرد: کارهای خوبی در سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس به همت و مدیریت آقای گلعلی بابایی صورت گرفته و انتشار این کتابها رضایتبخش است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه امروز کتابهای دفاع مقدس رتبه اول را در ادبیات ایران دارا هستند، خاطرنشان کرد: امروز ما میبینیم پرتیراژترین و پرفروشترین کتابها در حوزه دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری برای تبدیل کتاب خاطرات دفاع مقدس به فیلمهای سینمایی، اظهار کرد: سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در حال تدوین راهبردی هستند تا بتوان بر اساس آن خاطرات دفاع مقدس را به فیلمهای سینمایی و مستند تبدیل کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار