تکرار/ سردار دکتر کارگر در مراسم رونمایی از کتاب مدیریت اسوه تاکید کرد

لزوم معرفی اسوه‌ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پس از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی در سفر به خراسان شمالی، یکی از کارهایی که باید صورت بگیرد معرفی اسوه‌ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
کد خبر: ۱۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶ - 06May 2014

لزوم معرفی اسوه‌ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب "مدیریت اسوه، مدیریت حب بنیان بر مدار خدامحوری" عصر دیروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی دکتر "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، حجتالاسلام ناصریپور دبیرکل انجمن مطالعات خانواده در ایران و "محمود صلاحی" مدیر اندیشکده مدیریت اسوه، نویسنده کتاب و عضو شورای راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سرای اهل قلم بیستوهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

سردار دکتر کارگر در این برنامه در سخنانی با تشکر از دستاندرکاران اندیشکده مدیریت اسوه اظهار کرد: پس از صحبتهای مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی در خراسان شمالی، یکی از کارهایی که باید صورت میگرفت، معرفی اسوهها و سبک زندگی برای مردم بود.

وی با اشاره به تالیف کتاب توسط دکتر صلاحی افزود: یکی از درسهایی که در کارشناسی ارشد داریم "طبیعت و شهر از دیدگاه اسلام" است. این درس تازه تصویب شده و این ترم اولین ترمی است که تدریس میشود. چون رشته تخصصی من برنامهریزی شهری است، کتابهای زیادی را برای تدریس دیدم. در بین کتابهایی که پیرامون این حوزه تالیف شده است، کتاب "شهر اسوه" آقای صلاحی بهترین کتاب است. دانشجویان نیز از این کتاب استقبال کردهاند. ولی یکی از اشکالاتی که وجود دارد این است که این کتاب کمیاب است و باید برای این مسئله فکری کرد.

سردار دکتر کارگر در ادامه با بیان اینکه نبردهای مختلف در دنیا به نام جنگ شناخته میشوند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) جنگ ما را دفاع مقدس نامیدند و واقعیت نیز همین است. این یکی از اصطلاحاتی است که باید به نام اسوه از آن نام ببریم.

وی ضمن تشکر از دستاندرکاران اندیشکده مدیریت اسوه اذعان کرد: جا دارد از عزیزان این اندیشکده درخواست کنم راجع به دفاع مقدس کارهایی انجام بدهند. ما نیز در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در خدمتشان هستیم. علت این خواسته هم این است که مقام معظم رهبری در اواخر سال قبل ما را خواستند و فرمودند به دو نکته توجه کنید؛ اول اینکه موضوع دفاع مقدس فراموش نشود و دوم اینکه این مطالب تحریف نشوند. جا دارد که در اینچنین اندیشکدهها نیز به این موضوع پرداخته شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار