فرمانده سپاه استان مرکزی:

سومین جشنواره استانی جوان سرباز در استان مرکزی برگزار شد

فرمانده سپاه روح‌ الله استان مرکزی گفت: سومین جشنواره استانی جوان سرباز به منظور ارج نهادن به تلاش سربازان و تجلیل از سربازان نمونه استان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه روح‌الله مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ - 11May 2014

سومین جشنواره استانی جوان سرباز در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهدی صدیقی" فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سومین جشنواره استانی "جوان سرباز" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پاسداشت عزت، جهاد، شهادت و پیروی از ولایت نخستین انتظاری است که شهدا از ما دارند و باید بکوشیم حلقه اتصال ارزشهای انقلاب با نسل جوان از بین نرود.

وی افزود: این جشنواره به صورت کشوری هر ساله به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) در تهران برگزار میشود.

فرمانده سپاه روح الله مرکزی تصریح کرد: در مرحله استانی این جشنواره هر استان به صورت مجزا سربازان نمونه را بر اساس معیارها و امتیازات معرفی و تجلیل میکند.

سردار مهدی صدیقی با اشاره به معیارهای انتخاب سربازان نمونه گفت: انجام فعالیتهای برجسته، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات، خلاقیت و فناوری، ورزش و تربیت بدنی، دینداری و بصیرت، سازندگی و تفکر بسیجی، مسئولیتپذیری و خانواده، دفاع، امنیت و اقتدار ملی، نظم و انضباط اجتماعی، ایثارگری و فداکاری و وظیفهشناسی از معیارهای انتخاب سرباز نمونه عنوان کرد.

وی افزود: بر اساس معیارهای انتخاب سربازان نمونه در استان مرکزی ۹ نفر از سربازان استان که دارای امتیازات برجسته از قبیل رتبههای برتر علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی هستند از ردههای مختلف سپاه استان به عنوان سرباز نمونه در این مراسم تجلیل میشوند.

فرمانده سپاه روحالله مرکزی تصریح کرد: منتخبین جشنواره استانی به عنوان سرباز نمونه کشوری به ستاد برگزاری جشنواره کشوری سرباز نمونه معرفی میشوند.

سردار صدیقی با اشاره به اینکه سربازان استان مرکزی در جشنواره کشوری سرباز نمونه سال گذشته، موفق به کسب مقام کشوری شدند، گفت: امیدواریم در سال جدید نیز سربازان استان موفق به کسب عنوان سرباز نمونه کشوری شوند.

نظر شما
پربیننده ها