هنرمندان تئاتر کشور به شهدای کرمانشاه ادای احترام کردند

در حاشیه آئین اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر کشور با همراهی مسئولان فرهنگی استان با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
کد خبر: ۱۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ - 17May 2014

هنرمندان تئاتر کشور به شهدای کرمانشاه ادای احترام کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، صبح امروز در حاشیه آئین اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران تعدادی از هنرمندان پیشکسوت و صاحب نام تئاتر کشور به همراه مسئولان فرهنگی استان با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

از دیگر برنامههای این اختتامیه حضور برخی هنرمندان عرصه تئاتر کشور همچون علی نصیریان، داریوش اسدزاده و اکبر زنجانپور در محوطه تاریخی و باستانی بیستون و اجرای هنرمندان تئاتر کرمانشاه در این مکان بود که پیش از ظهر امروز برگزار شد.

علاوه برگزاری برنامههای حاشیهای این اختتامیه در صبح امروز، بازدید از شیرخوارگاه معتضدی و عیادت از هنرمند پیشکسوت کرمانشاه، مظفر قلندرنکی از دیگر برنامههای اختتامیه اردیبهشت تئاتر در کرمانشاه است.

برنامه اصلی اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران عصر امروز در محوطه تاریخی طاقبستان با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان برگزار میشود و تجلیل از فعالان و برگزیدگان هنر تئاتر و برگزاری کنسرت موسیقی با هنرمندی سالار عقیلی از جمله برنامههای اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران در محوطه تاریخی تاقبستان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار