فرهنگ سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند

«درد» کرمیار میهمان هشتمین نشست باشگاه کتاب

«باشگاه کتاب» فرهنگ سرای انقلاب اسلامی در هشتمین نشست خود به نقد و بررسی رمان «درد» آخرین اثر صادق کرمیار می پردازد.
کد خبر: ۱۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 19May 2014

«درد» کرمیار میهمان هشتمین نشست باشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این نشست که سیام اردیبهشت با حضور نویسنده این اثر برگزار میشود، علی اصغر شیرزادی نویسنده و پژوهشگر ادبی، حمیدآخوندی، نویسنده و تهیه کننده و محمد مهین خاکی، عضو تیم گردآوری خاطرات و جانباز به نقد و بررسی این اثر میپردازند. حمید باباوند، کارشناس - مجری این نشست است.
 
خوانش بخشهایی از این رمان توسط حسن جوهرچی، بازیگر سینما و تلویزیون با همراهی موسیقی بخش دیگری از برنامههای این نشست خواهد بود.
 
هشتمین نشست باشگاه کتاب سه شنبه سیام اردیبهشت ساعت ۱۷ در سالن سپیده فرهنگ سرای انقلاب اسلامی برگزار میشود.
 
رمان «درد» مروری است بر خاطرات جانبازی که هنوز درد میکشد؛ درد جسمی ناشی از جراحات جنگ و درد اجتماعی. او که قصد دارد خاطراتش را به چاپ برساند سوار بر ویلچیر راهی دفتر ناشر میشود اما هنگام عبور از خیابان با چند خودرو پلاک سیاسی مواجه شده و وقوع حوادثی دستمایه مرور خاطراتش میشود. «درد»، داستان مستندگونهای از طراحی و شناسایی عملیات عاشورا است که با بیان زندگی کاری و شخصی نیروهای عملیاتِ شناسایی و فرماندهان نام-آشنای دفاع مقدس روایت میشود.
 
باشگاه کتاب فرهنگ سرا امکان امانت این رمان به اعضاء کتابخانهها و تهیه آن با تخفیف ۵۰ درصدی را نیز فراهم کرده است. علاقمندان برای دریافت کتاب میتوانند با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به نشانی www. enghelab. farhangsara. ir مراجعه کنید. فرهنگ سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

نظر شما
پربیننده ها