جانباز اصلي همسرم است

کد خبر: ۱۹۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴ - 05August 2012



 "سيدمحمد موسوي فرگي"، اهل کاشمر و يکي از جانباز قطع نخاعي جنگ تحميلي است که در «عمليات والفجر مقدماتي» در منطقه فکه از ناحيه گردن دچار قطع نخاع شده است.

 جانباز موسوي 30 سال است كه با تحمل رنج و دردهاي بسيار و به دور از هرگونه گلايه بر روي تختخواب آرميده است، با اشاره به وضعيت جسماني خود و اينکه در حال حاضر از ناحيه عصب پا ناراحتي دارد، مي‌گويد: خدا را از اين بابت که به من افتخار جانبازي در راه اسلام را عطا كرده، شکر مي‌گويم. در واقع جانباز اصلي همسرم است که از همان ابتداي مجروحيت از من و فرزندم همزمان مراقبت مي‌كند.

 
همسرم بعد از گذشت 30 سال پرستاري و مراقبت، از درد کليه رنج مي‌برد و در هفته دو بار بايد «دياليز» کند. از پرستاري زينب‌گونه همسر صبور و مهربانم تقدير مي‌كنم. او وظيفه‌اش را در قبال من به نحو احسن انجام داده است اما من در برابر فداکاري و خود گذشتگي او کاري انجام نداده‌ام.

 
«زهرا رحيمي» همسر اين جانباز که سال‌هاست پروانه‌وار به دور اين شمع مقاومت چرخيده است، نيز مي‌گويد: اميدوارم مردم و مسئولان با گذشت زمان، فراموش نکنند که جانبازان براي دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي به جبهه رفتند و طي اين سال‌ها رنج‌هاي زيادي را تحمل کرده‌اند. عيادت از جانبازان ارزش معنوي زيادي دارد و مايه دلگرمي جانباز و خانواده‌ها مي‌شود.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار