ساخت ۶ سریال در دستور کار شبکه قرآن و معارف سیما

مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیمادر لوکیشن فیلم تلویزیونی «باردیگر بنگر» حاضر شد و از برنامه‌های آتی این شبکه برای ورود به عرصه تولید فیلم وسریال خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ - 20May 2014

ساخت ۶ سریال در دستور کار شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسن گروسی" مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به رقابت شدید میان شبکههای تلویزیونی در جذب مخاطب تاکید کرد: با گسترش شبکههای نسل جدید در رسانه ملی اشخاصی ریزش مخاطبان شبکه قرآن را پیش بینی میکردند در حالی که آمار و نظرسنجیها حکایت از آن دارد که شبکه قرآن نه تنها ریزشی در مخاطبان نداشته بلکه به مدد ائمه(ع) بر تعداد آنها نیز افزوده شده است.

وی با تشریح تبلیغات وسیع ضدشیعی در دنیا نقش شبکه قرآن و معارف سیما را نقشی بسیار برجسته توصیف کرد و افزود: این شبکه توانست با تولید برنامههایی همچون "شب آسمانی" موجی جدید در توسعه فقه شیعی و پاسخگویی به شبهات به راه بیندازد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما افزود: امسال تولید ۶ سریال ارزشمند معناگرا در دستور کار شبکه قرار گرفته است. همچنین امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مالی بتوانیم با تولید تله فیلمهای متعدد هر شب یک تله فیلم قرآنی و معارفی روی آنتن ببریم.

گروسی با ابراز خوشحالی از همکاری پژوهشگران حوزه دینی گفت: رضایتمندی ۹۰ درصدی مخاطبان ما حاصل تلاش این عزیزان و تمام عزیزانی است که دغدغه قرآنی دارند.

تله فیلم "بار دیگر بنگر" به سفارش شبکه قرآن و معارف سیما و به کارگردانی "سیدمحسن میرحسینی" چندی پیش در کرمانشاه کلید خورد و بازیگرانی مانند مهدی سلوکی، مهدی صبایی، حسین سحرخیز، زهره حمیدی، بهنام قربانی در آن ایفای نقش میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار