مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد

احداث یادمان‌های جدید دفاع مقدس در استان کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه از احداث یادمان‌های جدید دفاع مقدس در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷ - 21May 2014

احداث یادمان‌های جدید دفاع مقدس در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سرهنگ "مرادعلی محمدی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب با مساحت 5 هزار متر در بازه زمانی 18 ماه شروع بساخت شده است که شامل موزه، دفتر فرهنگی، مصلی و فضاهای لازم جهت کاروانهای راهیان نور است.

وی افزود: پروژه گسترش یادمان عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر که در مسیر اصلی تردد بین مرکز استان و شهرستان اسلام آباد غرب میباشد در آینده نزدیک شروع بکار میشود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در این پروژه گسترش فضای اداری، سالن همایش، نمایشگاه، حسینیه و ایجاد مجتمع خدماتی، فضای پارکینگ مصوب شده است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت حرم مطهر شهدای گمنام شهر سومار و پادگان ابوذر بیان کرد: حرم مطهر شهدای گمنام شهرستانهای اسلام آباد غرب و هرسین نیز در دست پیگیری میباشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان گفت: یکی از مهمترین دغدغه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس احداث پارک موزۀ دفاع مقدس در مرکز استان می­باشد که نیاز به همت و پیگیری مسئولین دارد که در این زمینه مذاکراتی با مسئولین ارشد استان داشته­ایم و پیشنهادهایی نیز به اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارائه شده است.

نظر شما
پربیننده ها