مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

فتح خرمشهر، تبلور مقاومت و عزت سپاه اسلام است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر در سوم خردادماه تبلور مقاومت، عزت و جانفشانی رزمندگان سپاه اسلام است.
کد خبر: ۱۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲ - 24May 2014

فتح خرمشهر، تبلور مقاومت و عزت سپاه اسلام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، حجت الاسلام و المسلمین "محمد فخرالدینی" با تبریک سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر در سوم خردادماه افزود: رزمندگان قهرمان با تکیه بر سلاح ایمان و ولایتمداری بر دشمن پیروز شدند.

وی خاطرنشان کرد: شکست دشمنان در عملیات بزرگ بیت المقدس را باید یک معجزه دانست، چون رژیم صدام با همدستی آمریکا و سایر کشورهای منطقه برای جلوگیری از پیروزی رزمندگان ما بسیج شده بودند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: تمامی روزها و لحظات دفاع مقدس یک حماسه و توام با خاطرات مختلف است و باید همیشه زنده نگه داشته شود.

فخرالدینی گفت: ایام فتح خرمشهر در این روزها غرور آفرین یک فرصت بسیار مناسب است تا نسل جوان را با برنامه های مختلف در جریان حوادث مختلف دفاع مقدس قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه های فرهنگی خود نسل جوان را نشانه رفتهاند، تاکید کرد: بیان حوادث دفاع مقدس نقش مهمی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار