امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

دکترین نظام جمهوری اسلامی، دفاعی و بازدارنده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دکترین نظام جمهوری اسلامی، دفاعی و بازدارنده بوده و ما در حوزه‌های دفاع به دستاوردهای خوبی رسیدیم اما قصد تعدی به کشوری را نداریم و تجهیزات برای دفاع از کشور استفاده می‌شود.
کد خبر: ۲۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ - 25May 2014

دکترین نظام جمهوری اسلامی، دفاعی و بازدارنده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش دقایقی پیش در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاعی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یاد شهدای عملیات بیتالمقدس را گرامی داشته و علو درجات برای آنها مسئلت میکنم؛ امروز توفیقی شد که از بخشهائی از دستاوردهای یگانهای مستقر در اصفهان با مرکزیت مرکز آموزش توپخانه بازدیدی داشته باشم و همانطور که ملت عزیز ما مستحضر هستند، ما با چهره تازهای از تهدیدات روبهرو هستیم.

وی افزود: این تهدیدات از نظر نوع، شکل و اندازه، با گذشته تفاوت داشته و به همین دلیل وظیفه ما است که به عنوان بازوان مسلح نظام، متناسب با تهدیدات، ظرفیتهای لازم را در خود ایجاد کرده و در تاکتیکها و تکنیکها، بهکارگیری سلاحها و تجهیزات، تغییرات لازم را انجام داده و از سلاحهای ابتکاری نیز بیشتر استفاده کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: سلاحهایی که در جنگ با عراق مورد استفاده قرار گرفت، تکنیک خاصی داشتند که در عین حال باید امروز با تاکتیکهای جدید به کار گرفته شوند و این نمایشگاه، قابلیتهای نیروی زمینی را برای حضور در عرصه فضای ناهمتراز، بالا میبرد.

وی بیان کرد: این نشان میدهد که جوانان متخصص ایرانی، از قابلیتهای بالایی برخوردار بوده و تجهیزات بومی را به گونهای تولید میکنند که در لبه مرزهای دانش حرکت کنند اقتدار، ظرفیت و توانمندی نیروها را به گونهای بالا میبرد که بتوانند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در صحنههای عملیاتی به شایستگی نشان دهد.

امیر پوردستان گفت: در نیروی زمینی و سازمان جهاد خودکفائی ارتش، علاوه بر دانشمندان، از مجموعه عظیم افسران متخصص نیز استفاده میکنیم.

وی خاطرنشان کرد: دکترین جمهوری اسلامی، دفاعی و بازدارنده است و ما در حوزههای دفاع زمینی، هوائی، دریایی، دفاع زیر سطحی و موشکی به دستاوردهای خوبی رسیدیم و در عین حال قصد تعدی به کشوری نداریم اما این تجهیزات برای دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات، مورد استفاده قرار میگیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار