سهیل کریمی

«دیده نشدن و کار کردن» فوت کوزه‌گری حاج‌ حمید نمازی بود

سهیل کریمی، مستندساز می‌گوید: هرچه امثال ما اسم و رسم دارتر در عرصه وارد می‌شویم کارها گم می‌شود و تبعات کارها کمتر می‌شود ولی آقای نمازی از دیده نشدن سود اخروی می‌برد و این فوت کوزه‌گری را حاج حمید گرفته بود.
کد خبر: ۲۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ - 27May 2014

«دیده نشدن و کار کردن» فوت کوزه‌گری حاج‌ حمید نمازی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، سهیل کریمی در بیان نظر خود در خصوص مرحوم حمید نمازی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: به نظر من به واسطه اینکه با آقای نمازی دمخور بودم، شک ندارم آقای نمازی جایگزین ندارد و یعنی ما فردی برای ایشان نداریم که با همان دغدغه و پشتکار در عرصه فرهنگی وارد بشود و بخواهد کار بکند. یقینا ما در عرصه فرهنگ از نبود نمازی لطمه زیادی میخوریم. شکی نیست.

وی ادامه داد: پرشدن جای خالی نمازی هنر انقلاب است نمازی را انقلاب پرورش داد و هنر امام و مقام معظم رهبری بود. بستر هم هست و اینگونه نیست اما اینکه آدمها چگونه در این بستر قرار بگیرند. یا با چه انگیزهای وارد این بستر شوند به شخصیت خودشان باز میگردد که ما چقدر همت داریم که بشویم حمید نمازی اما اینکه نمازی، نمازی شد هنر خودش و هنر انقلاب بود.

کریمی خاطرنشان کرد: نمازی نمیخواست دیده شود تا بتواند کار کند. ماهایی که بیشتر دیده میشویم شاید به نوعی نان کارمان را میخوریم اما آقای نمازی بنا بود که کار بکند و فکر میکنم دستش در کار کردن بازتر بود و طبیعتا تأثیرات خدایی بودن کار را هم بیشتر میدید. هرچه امثال ما اسم و رسم دارتر در عرصه وارد میشویم کارها گم میشود و تبعات کارها کمتر میشود ولی آقای نمازی از دیده نشدن سود اخروی میبرد و این فوت کوزهگری را حاج حمید گرفته بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار