با حضور سردار اخوان

سومین گردهمایی پیشکسوتان امداد، بهداشت و درمان دوران دفاع مقدس برگزار شد

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پیشکسوتان امداد، بهداشت و درمان دوران دفاع مقدس، وظیفه‌ای مهم و شرعی در گردآوری خاطرات دوران جنگ تحمیلی دارند.
کد خبر: ۲۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ - 29May 2014

سومین گردهمایی پیشکسوتان امداد، بهداشت و درمان دوران دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سومین گردهمایی پیشکسوتان امداد، بهداشت و درمان دوران دفاع مقدس (گرامیداشت عملیات بیتالمقدس) صبح امروز در تالار خلیج فارس باغموزه دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت با حضور سردار «احمد اخوان» فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانوادههای معظم شهدا و جمعی از پیشکسوتان امداد، بهداشت و درمان برگزار شد.

«سردار اخوان» در این گردهمایی در سخنانی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری در خصوص دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که «هشت سال دفاع مقدس، تاریخ را تغذیه میکند و باید از حماسههای به جا مانده از جنگ و فداکاری و ایثار در طول این مدت استفاده شود».

وی افزود: هدف از برگزاری این همایشها جاری و ساری کردن حماسههای هشت سال دفاع مقدس است. همانطور که امام راحل میفرمایند «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است» ما نیز گرد هم آمدیم تا ارزشهای دفاع مقدس را زنده کنیم.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: شما بهعنوان کسانی که در عملیات مقتدرانه بیتالمقدس با شبکه وسیع بهداشت و درمان این عملیات را پشتیبانی کردهاید وظیفهای مهم و شرعی در گردآوری خاطرات خود دارید.

اخوان در ادامه با بیان اینکه در عملیات بیتالمقدس، چهار هزار و 533 نفر شبکه بهداشت و درمان را پشتیبانی میکردند، یادآور شد: 458 آمبولانس، 202 پرستار، هزار و 46 بهیار و پزشکیار، هزار و 490 امدادگر خط عملیاتی از نیروها و تجهیزات موجود در عملیات بیتالمقدس بودند و 25 هزار و 716 نفر از رزمندگان در این عملیات مجروح شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار