سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس منتشر کرد

ناگفته هایی از عملیات و الفجر مقدماتی

کتاب این جا صدایی نیست ناگفته های رضا پور عطا رزمنده دفاع مقدس از عملیات والفجر مقدماتی است که از سوی سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس منتشر شده است.
کد خبر: ۲۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ - 06June 2014

ناگفته هایی از عملیات و الفجر مقدماتی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب این جا صدایی نیست ناگفته های رضا پور عطا از عملیات والفجر مقدماتی است و به اهتمام فرامرز گرجیان از سوی انتشارات صریر وابسته به سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس منتشر شده است.

در ابتدای این نوشتار آمده است؛ این کتاب به مادر شهید رضا حسینی تقدیم شده است.

موضوع محوری کتاب این جا صدایی نیست خاطرات رضا پور عطا از عملیات والفجر مقدماتی است که به قلم فرامرز گرجیان نگاشته شده است. البته نویسنده کتاب در بخش های مختلف با نگاهی ادیبانه گریزی هم پیرامون زندگی پر تلاطم این معلم ساده دل اهل امیدیه زده است.

 کتاب اینجا صدایی نیست، در 40 فصل نگاشته شده است و خاطرات راوی کتاب با جمعی از رزمندگان به ویژه شهید رضا حسینی در آن گرد آوری شده است.

در بخشی از این کتا ب که به شهادت رضا حسینی اشاره می کند و در پشت جلد کتاب ارائه شده ، آمده است: "همه چیز در گذر زمان فرسوده و مضمحل شده بود. یاد آن لحظه ای که در ازدحام نیروها پا روی سر رضا گذاشتم و صدای آخ او را درآوردم. پیش استخوان ها نشستم و اخرین درد دل را با او کردم به او قول داده بودم بر می گردم اما از ان روز تاکنون ده سال می گذشت. علی جوکار در کنارم ایستاد و گفت: این کیه؟ گفتم رضا حسینیه..."

علاقه مندان برای مطالعه خاطرات دوران دفاع مقدس که دارای نکات ارزشمندی است می توانند، با سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس به شماره 02188528903 و 88528905 تماس بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها