افتتاح نمایشگاه آثار دوسالانه طلوع همزمان با نیمه شعبان

آیین گشایش نمایشگاه آثار چهارمین دوسالانه ملی طلوع همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶ - 07June 2014

افتتاح نمایشگاه آثار دوسالانه طلوع همزمان با نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیین گشایش و معرفی برگزیدگان چهارمین دوسالانه ملی پوستر طلوع 22 خرداد ماه با حضور شماری از هنرمندان و مسئولین فرهنگی برگزار میشود.
 
در این مراسم که در موزه هنرهای امام علی(ع) برگزار خواهد شد، نفرات اول تا سوم در رشتههای پوستر و تصویرسازی معرفی و جوایز آنها اهداء میشود.
 
همچنین قرار است نمایشگاههایی از آثار منتخب در موزه هنرهای امام علی(ع)، مسجد مقدس جمکران و زیر گذر چهار راه ولی عصر(عج) برپا شود.
 
نکته قابل توجه این دوره آن است که آثار منتخب علاوه بر موزه امام علی(ع) در دو مکان عمومی و پر رفت و آمد در معرض دید عموم قرار می گیرد.
 
در این دوره از دوسالانه طلوع در مجموع و در دو رشته، 468 اثر به دبیرخانه رسید که از این میان 40 اثر به نمایشگاه راه پیدا کرده و 3 اثر برتر و 5 اثر برگزیده در بخش پوستر و 3 اثر در بخش تصویر سازی به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.
 
چهارمین دوره دوسالانه ملی طلوع به همت دبیرخانه دائمی طلوع و مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مسجد مقدس جمکران، فرهنگسرای رازی و فرهنگسرای فردوس برگزار شد و داوری آن را صداقت جباری، محمدعلی بنی اسدی، کاظم طلایی ، کوروش پـارسانژاد، سیدحسن موسی زاده انجام دادند.
 
علاقمندان می توانند اسامی راه یافتگان به نمایشگاه را در سایت طلوع www.toluo.org ملاحظه کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار