برزیده بعد از «مزارشریف» ، سریال «متوسلیان» را می‌سازد

کارگردان سریال «حاج احمد متوسلیان» گفت: سیناپس اولیه این سریال نگارش شده و پس از فیلم سینمایی «مزار شریف» تولید این سریال را شروع می‌کنیم.
کد خبر: ۲۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳ - 09June 2014

برزیده بعد از «مزارشریف» ، سریال «متوسلیان» را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، عبدالحسن برزیده کارگردان سریال «حاج احمد متوسلیان» درباره آخرین جزییات این سریال گفت: گروه تحقیق و پژوهش  سریال «حاج احمد متوسلیان» در حال تحقیق هستند تا از چند ماه آینده نگارش فیلمنامه سریال آغاز شود.
 
وی با اعلام این خبر که سیناپس اولیه این سریال نوشته شده، افزود: تولید این سریال پس از ساخت فیلم «مزار شریف» آغاز میشود. البته پژوهش میدانی سریال «حاج احمد متوسلیان» باقی مانده است.پژوهشهای میدانی گروه نویسندگان شامل سفر به خوزستان، لبنان و سوریه است که باید انجام شود تا نگارش آن به سرانجام برسد.
 
محمد داودی تهیهکننده سریال حاج احمد متوسلیان پیش از این اعلام کرده بودکه : با برنامهریزی انجام شده اواخر تیرماه تاییدیه سیمافیلم برای پیشتولید و آغاز ساخت این سریال را خواهیم گرفت و اوایل مرداد ماه نیز پیشتولید آن را براساس متن فیلمنامه شروع میکنیم.
 
داودی اضافه کرد: در این سریال سعی میکنیم  عملیاتهای مهم و حساسی از جمله عملیاتهای فتحالمبین، بیتالمقدس و محمدرسولالله و همچنین چگونگی آزاد سازی خرمشهر را به تصویر بکشیم.
 
تهیهکننده سریال حاج احمد متوسلیان با بیان اینکه کارگردانی این سریال را عبدالحسین برزیده بر عهده دارد، گفت: در مرحله اول نحوه رسیدن شهید متوسلیان به خرمشهر را آغاز میکنیم و با حرکت به سمت مرزها کار را ادمه میدهیم تا در پایان به محاصره کامل خرمشهر و آزادی شهر سریال تمام می شود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار