آغاز به کار هیات‌های انتخاب سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

با پایان مهلت دریافت آثار جشنواره و جمع‌بندی نهایی آثار رسیده بخش مسابقه سینمای ایران، هیات‌های انتخاب سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از امروز آغاز به کار می‌کنند.
کد خبر: ۲۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ - 08June 2014

آغاز به کار هیات‌های انتخاب سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  با اشاره به استقبال گسترده فیلمسازان، سینماگران و مراکز سینمایی از این دوره جشنواره خبر فیلم مقاومت هیاتهای انتخاب بخشهای مختلف مسابقه سینمای ایران از امروز کار ارزیابی و بررسی آثار رسیده را آغاز میکنند.

بر اساس این گزارش، بیش از ۵۲۶ فیلم در این دوره جشنواره در بخشهای مختلف مسابقه سینمای ایران این رویداد سینمایی شرکت کردند.

تا آخرین روز مهلت دریافت آثار مجموعا ۵۲۶ عنوان اثر شامل: ۲۶ عنوان فیلم سینمایی، ۳۰ عنوان فیلم سینمایی ویدیویی، ۱۷۱ عنوان فیلم کوتاه و ۲۹۹ عنوان فیلم مستند به دبیرخانه جشنواره رسیده است. این درحالی است که هنوز مهلت دریافت آثار در بخش جلوهگاه نور این جشنواره  که به همت سازمان بسیج هنرمندان درحال انجام است ادامه دارد.

آمار ذکر شده مربوط به بخش سینمای ایران در حوزه فیلمهای سینمایی، آثارسینمایی ویدیویی، فیلمهای کوتاه و مستند است و آثار رسیده به بخش سینمای بینالملل  هنوز جمع نهایی آن صورت نگرفته است.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد سیزدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­ الملل» در قالب بخشهای مختلف فیلمهای سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشمانداز سینمای مقاومت ایران،  نشستهای تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامههای جانبی برگزار کند.

"تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"،" تروریسم" و "صهیونیزم بین­الملل" بهعنوان مهمترین اهداف این رویداد سینمایی اعلام شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار