معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری خبر داد؛

اجرای ۱۳ ویژه برنامه برای روز دانش‌آموز/ نمایشگاه «تاریخ مستطاب» در سطح مناطق ۲۲گانه تهران برپا می‌شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت گرامیداشت روز ۱۳ آبان‌، عناوین ویژه‌برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ - 02November 2016

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور» معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه به منظور آگاهی دانش آموزان با رخدادهای روز بزرگ استکبارستیزی و روز دانش‌آموز، برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز از سوی سازمان فرهنگی هنری در نظر گرفته شده، اظهار داشت: ۱۳ عنوان برنامه کلی از سوی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در روز ۱۳ آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و عزت ملی یکی از اهدافی است که در اجرای ویژه‌برنامه‌های این روز در نظر گرفته‌ایم. همچنین ارتقای شناخت مردم در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی از اهداف دیگر برنامه‌هاست.

ناصری‌پور با بیان اینکه هویت دینی، انقلابی و بومی از اولویت‌های موضوعی برنامه‌های این روز است، گفت: برگزاری شش مسابقه ویژه با اهدای جوایز ارزنده یکی از برنامه‌های ویژه روز ۱۳ آبان است. همچنین برگزاری نمایشگاه از آثار کاریکاتور با موضوع استکبارستیزی در اماکن پرتردد و کنارگذر شهری با موضوع «تاریخ مستطاب» در سطح مناطق ۲۲گانه، اجرای طرح ۵۶ نیمکت آراسته به گلدان و آینه همراه با صوت‌های انقلابی در میدان شهدای بهشت زهرا (س) توسط فرهنگسرای رضوان، اجرا‌های هنری در بوستان دانشجو، سردر دانشگاه تهران و میدان‌های هفت تیر، تجریش و راه‌آهن از مهم‌ترین برنامه‌های روز ۱۳ آبان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها