دوره‌های صیانت از خانواده، نماز و امر به معروف برای خادمان شهدا برگزار شود

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خواستار برپایی دوره‌های صیانت از خانواده، نماز و امر به معروف و نهی از منكر برای كاركنان این اداره‌كل شد.
کد خبر: ۲۱۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ - 02November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رجبعلی راهی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، ۱۲ آبان در نشست شورای اقامه نماز این بنیاد با تأكید بر برگزاری آموزش‌های ویژه خانواده كاركنان خواستار اجرای دوره‌های صیانت از خانواده، نماز و امر به معروف و نهی از منكر در این اداره‌كل شد.
 
وی با بیان اینكه در همه اماكن مربوط به بنیاد شهید نماز جماعت اقامه می‌شود، افزود: در سال گذشته ۴۰ نفر از فعالین نماز در سطح استان تشویق شدند.
 
بنا بر این گزارش، تشكیل سامانه تحت وب برای مسابقات فرهنگی، پیشنهاد تعیین پست سازمانی جهت كارشناس مسئول اقامه نماز در بنیاد و سایر ادارات از طریق ستاد اقامه نماز كشور، هزینه كردن بیش از ۴۰ میلیون برای اقامه نماز در بنیاد شهید فارس در سال گذشته، تغییر رویكرد هسته یاوران نماز و پررنگ كردن انگیزه‌های معنوی به جای روند اداری از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.
 
همچنین حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی، نماینده ستاد اقامه نماز استان فارس در این نشست از همكاری همه جانبه این ستاد در برنامه‌های خانواده مطهر و سایر برنامه‌های مندرج در توافق نامه خبرداد و افزود: بنیاد شهید استان فارس چند سالی است در رده‌های اول استان قرار دارد و مفتخریم افرادی در اقامه نماز مشغول به فعالیت هستند كه دارای انگیزه بالای معنوی هستند.  
 
منبع:ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار