عارف در گفت‌وگو با دفاع پرس:

احزاب سیاسی کشور نسبت به حضور در سوریه موضع یکسانی دارند/ دفاع از «حرم» در امتداد «دفاع مقدس» است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع از حرم اهل بیت‌ (علیهم السلام) در امتداد دفاع مقدس است، گفت: حضور مستشاری در سوریه مورد توافق همه احزاب سیاسی است.
کد خبر: ۲۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۸ - 09November 2016

«محمدرضا عارف» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اظهار داشت: دفاع مقدس مهم‌ترین محور وفاق ملی در کشورمان است و همه جریانات داخل نظام به آن نگاه ارزشی دارند.

وی افزود: حضور جوانان متدین و مذهبی در دفاع مقدس پُر رنگ بود. به نظر من حضور حماسی جوانان ما در دوران دفاع مقدس باید الگویی برای سایر بخش‌های کشورمان باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس را مهم‌ترین اتفاق برای جوانان کشور دانست و تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس را در همه بخش‌ها حاکم کنیم که اگر این مهم تحقق پیدا کند ما به دستاوردهای مهمی در بخش‌های مختلف نائل خواهیم شد.

عارف در ادامه با بیان اینکه مسئله شهدای مدافع حرم در امتداد شهدای دفاع مقدس است، گفت: امروز فقط خاکریزهای فیزیکی ما جابه‌جا شده، خاکریزهای ارزشی ما همان خاکریزهای گذشته است و هیچ تغییری نکرده‌است. حضور مستشاری ما در سوریه به خاطر تغییر فیزیکی خاکریزهای کشورمان است.

وی افزود: جوانان ما همانند گذشته در صحنه هستند و آمادگی دارند تا در هر صحنه و با هر شیوه‌‌ای که لازم باشد در دفاع از آرمان‌های انقلابی خود حضور پیدا کنند. امروز این حضور در قالب جوانان مدافع حرم و هیئت‌های مستشاری رخ داده است.

نماینده مردم تهران درباره مواضع جریانات مختلف سیاسی درباره حضور در سوریه و مدافعان حرم گفت: همه جریانات سیاسی کشور درباره حضور در سوریه موضع یکسانی دارند و نگاه همه جریانات یک نگاه ارزشی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها