همکاری مرکز راهبردی سپاه و کتابخانه ملی در اشتراک منابع اطلاعاتی

بر اساس تفاهم نامه ای که در 4 ماده ، 11 بند و یک تبصره تنظیم شده است، مرکز راهبردی سپاه نیز در تهیه آرشیو شفاهی از خاطرات جنگ هشت ساله، طراحی و اجرای مشترک کارگاه های آموزشی، برگزاری گردهمایی ها و سمینارهای علمی، پژوهشی و فرهنگی مشترک با سازمان همکاری می کند.
کد خبر: ۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۵ - 17August 2013

همکاری مرکز راهبردی سپاه و کتابخانه ملی در اشتراک منابع اطلاعاتی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، بر اساس تفاهم نامه ای که بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی و مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به امضاء رسید، دو طرف متعهد شدند در تبادل و اشتراک منابع اطلاعاتی همکاری کنند.


در این تفاهم نامه که به امضای دکتر اسحق صلاحی رئیس سازمان و علی اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران رسیده است، بر بهره گیری متقابل طرفین از منابع اطلاعاتی، ظرفیت ها و فرصت های پژوهشی، مطالعاتی و تخصصی تاکید شده است.


همکاری برای دانش افزایی کارشناسان در حوزه های کتابداری، فهرست نویسی کتب چاپی، خطی و اسناد، ارائه مشاوره تخصصی جهت ساماندهی منابع کتابی و غیر کتابی و اسناد، ارائه خدمات به محققان و ارائه نسخه ای از پایگاه های اطلاعاتی و نرم افزارهای تولید شده مطابق قوانین از مفاد این تفاهم نامه است.


هم چنین قرار است سازمان اسناد و کتابخانه ملی در تبادل تصاویر نسخه دیجیتال اسناد، نسخ خطی، چاپ سنگی، کتب چاپی، نشریات و پایان نامه با مرکز راهبردی سپاه همکاری کند.


به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس این تفاهم نامه که در 4 ماده ، 11 بند و یک تبصره تنظیم شده است، مرکز راهبردی سپاه نیز در تهیه آرشیو شفاهی از خاطرات جنگ هشت ساله، طراحی و اجرای مشترک کارگاه های آموزشی، برگزاری گردهمایی ها و سمینارهای علمی، پژوهشی و فرهنگی مشترک با سازمان همکاری می کند.


هم چنین استفاده از توانایی های علمی و پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی و مرکز راهبری سپاه در انجام طرح ها و جلسات مشاوره ای مشترک از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری است. گفتنی است این تفاهم نامه به مدت 5 سال معتبر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار