بازی رایانه ای "دوران افتخار" هفته دفاع مقدس رونمایی می شود

از خاطرات فرماندهان جنگ برای شبیه سازی صحنه ها استفاده کرده ایم و توانستیم بازی اکشن «دوران افتخار» که تداعی کننده دو عملیات مرصاد و بیت المقدس است را بسازیم.
کد خبر: ۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶ - 17August 2013

بازی رایانه ای

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «سید محمدمهدی سادات شریف» با بیان اینکه  رهبر معظم انقلاب فرموده اند: «سال های دفاع مقدس دورانی پر افتخار برای جمهوری اسلامی» است، اقدام به تولید این محصول رایانه ای کرده ایم.

مدیر پروژه بازی دوران افتخار با اشاره به اینکه 25 نفر بصورت شبانه روز برای تولید این پروژه کار می کردند، تصریح کرد: بیش از 200 نفر نیز بصورت پروژه ای برای تکمیل و ساخت این بازی با شرکت سپا صفت پارسه که شرکتی خصوصی است، همکاری داشته اند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این بازی، عملیات مرصاد شبیه سازی شده است، ادامه داد: در مرحله دوم که سال آینده رونمایی می شود، عملیات الی بیت المقدس«فتح خرمشهر» رونمایی خواهد شد.

سادات شریف با تاکید براینکه از مناطق عملیاتی تاکنون چند صد عکس گرفته شده است، تصریح کرد: از خاطرات فرماندهان جنگ برای شبیه سازی صحنه ها استفاده کرده ایم.

وی افزود: از هیچ ارگان، نهاد و دستگاهی برای ساخت و تولید این بازی کمک نگرفته ایم؛ چون فکر می کنیم که با کمک گرفتن از دستگاه ها کار بخوبی انجام نشده و از هدف اصلی خود منحرف می شود.

مدیر پروژه دوران افتخار همچنین خبر از تولید هفت قسمت دیگر از این بازی را در آینده داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار