سیاری در حاشیه دیدار با هیأت عمانی:

ناو نیروی دریایی عمان 25 خرداد در بندر عباس پهلو می‌گیرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پهلوگیری ناو عمانی در روز 25 خرداد در بندر عباس خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ - 12June 2014

ناو نیروی دریایی عمان 25 خرداد در بندر عباس پهلو می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هیئت نظامی تخصصی آموزشی عمان صبح امروز با دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفتوگو کرد.

برپایه این خبر تیم تخصصی آموزشی عمان به سرپرستی ناخدا علی الکلبانی از روز بیستم وارد ایران شده و از مراکز مختلف نیروهای دریایی ارتش از جمله دانشگاه علوم دریایی امام خمینی و مرکز آموزش تفنگداری و تکاوران منجیل بازدید کردند.

سیاری در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این هیأت بلندپایه نظامی عمان با بازدید از مراکز آموزشی و توانمندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار رضایت و تحیر کردند و ما در این دیدار به دنبال توسعه روابط بین دو نیروی دریایی ایران و عمان بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: ما سالانه رزمایش امداد و نجات مشترک با عمان در شرق تنگه هرمز داریم و از طرفی ناوگروههای ما که برای مأموریتهای مقابله با دزدان دریایی میروند، معمولاً در بندرهای مسقط و سلاله عمان که ابتدای کانال خلیج عدن است پهلوگیری میکنند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا با تبادلات آموزشی، سطح روابط در این حوزه را بالا ببریم تا این باعث شود که روابط حوزه رزمایشی ما نیز افزایش یابد.

سیاری خاطرنشان کرد: ۲۵ خردادماه میزبان یک ناو نیروی دریایی عمان در بندرعباس هستیم که این ناو حضوری ۷ روزه در ایران دارد و از امکانات آموزشی، صنعتی و رزمی نزاجا بازدید میکند.
 

نظر شما
پربیننده ها