رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان:

همه بسیجیان باید ولایی باشند

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان گفت: همه ما بسیجیان باید ولایی باشیم و در خط ولایت باقی بمانیم.
کد خبر: ۲۱۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 23November 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، سعید نظری در جشنواره جهادگران علم و فناوری ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: زمینه ظهور امام عصر(عج) در حال فراهم شدن است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد: سرنوشت کشور ما بین نجف و کربلا تعیین می‌ شود و اربعین سرمایه بسیار بزرگی است که ما باید از آن بهره ‌مند شویم.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان در ادامه افزود: انقلاب ما پنج مرحله دارد و ما هنوز در مرحله سوم مشکل داریم و دلیل آن نبود تفکر انقلابی در بین مسئولین است که ما یک تهدید روبرو هستیم.

وی هم چنین بیان کرد: شأن بسیج بسیار بالاتر از جناح های سیاسی است و ما همه خود را سرباز جان بر کف ولایت می دانیم.

نظری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: امروز بزرگترین گناه ما بسیجیان، عادی بودن ماست.

وی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با کار جهادی بسیجیان تأکید کرد: کار جهادی باید همراه با تفکر جهادی باشد و کار جهادی سختی های زیادی دارد و حتما باید خالص و برای خدا باشد و نیاز به سخت کوشی و تلاش دارد و حتما دشمن مقابل ما قرار دارد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان گفت: هر جا در کشور پیشرفت کردیم فقط جایی بوده که دست از کدخدا برداشتیم و به خدا توکل کردیم.

نظری ابراز داشت: اگر قرار باشد در نقشه و زمین غربی ها بازی کنیم به طور حتم بازنده خواهیم بود.

وی عنوان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس به جایی رسیدیم که برای اولین بار در 200 سال گذشته حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به ویژگی‌ های مدیریت جهادی یادآور شد: برانگیختگی و بعثت از نوع شعله ور شدن، درک مشقت و تعب، دشمن را مدام مقابل خود دیدن، مانع داشتن و ایثار جان و مال و آبرو، تحول پذیری، و ایجاد محیط ولایی از جمله این ویژگی‌ ها است.

وی در پایان تصریح کرد: همه ما بسیجیان باید ولایی باشیم و در خط ولایت باقی بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها