فرمانده سپاه دشتستان:

یادواره شهدا "آبروی محله ما" در دشتستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه دشتستان با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله، ارزشمند‌ترین فعالیت فرهنگی است گفت: یادواره شهدا آبروی محله ما در نقاط مختلف شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ - 05December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرهنگ نعمت‌الله غلامپور بعدازظهر امروز در مراسم یادواره 20 شهید شهر برازجان با عنوان شهدا آبروی محله ما  با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا آبروی محله یکی از با ارزش‌ترین و تاثیر گذارترین فعالیت‌های سپاه و بسیج است.
 
وی با  اشاره به  حماسه آفرینی‌ها و ایثارگری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد:  رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری  یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن تسلیم نکردند.
 
فرمانده سپاه دشتستان  با بیان اینکه امروز مردم قدرشناس ایران اسلامی، امنیت خود را مدیون خون شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان می‌دانند گفت: امنیت و آسایش حاکم در جامعه اسلامی مدیون خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.
 
غلامپور با بیان اینکه شهدا، آبروی محله ، شهر، استان و کشور محسوب می‌شوند،  تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.
 
وی با بیان اینکه از شاخصه‌های مهم شهدا ولایت مداری بود افزود: بدین معنی که شهدای والامقام فرمان امام راحل را با جان و دل می‌شنیدند و بدان عمل و آنجا که لازم بود جانفشانی می‌کردند.
 
فرمانده سپاه دشتستان با تاکید بر توسعه برنامه‌های یادواره شهدای این شهرستان تصریح کرد: یادواره شهدا آبروی محله ما در نقاط مختلف شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.
 
غلامپور بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی شهدا به نوجوانان و جوانان است.
 
دبیر این یادواره نیز گفت: این یادواره به پاس حماسه آفرینی‌های بیست تن از شهدای این محله برازجان برگزار شده است.
 
عباس دهقان افزود: از شهدای گرانقدر این محله، شهید صادق گنجی سفیر فرهنگی ایران در پاکستان است که افتخار محله است.
 
منبع:تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار