برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی در خوزستان

معاون مدیرکل امور جتماعی استانداری خوزستان با اشاره به مصوبات جلسه ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی در خوزستان از تمامی دستگاه های اجرایی خواست که به منظور برگزاری باشکوه تر این روز بزرگ به اجرای مسئولیت های خود سرعت ببخشند.
کد خبر: ۲۱۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ - 12December 2016

جلسه ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی درخوزستانبه گزارش دفاع پرس خوزستان، محمد صادق کریمی کیا در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی نمادی از وحدت ملی است و به فرمایش رهبرمعظم انقلاب هیچ بهره برداری سیاسی و جناحی نباید از این حماسه بزرگ صورت گیرد.

وی افزود: وحدت ملی همواره می تواند نقطه ای برای نفوذ دشمنان نیز باشد به همین دلیل باید مراقب باشیم بین مردم و مسئولین شکافی ایجاد نشود.
 
معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: ازآن جا که کشورما مستعد بروز این وقایع است باید بیشتر از همیشه پیگیر برنامه های انسجام گرا بوده و تمام دستگاه ها این نماد وحدت گرایانه را در سطح استان با جدیت دنبال کنند.
 
وی همچنین به مصوبات نخستین جلسه ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی و برنامه ریزی درجهت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم درسال جاری اشاره کرد و گفت: فعالیت های نمایشگاهی توسط آموزش و پرورش، تبلیغات محیطی توسط شهرداری استان، فعالیت های بصری و مساجد توسط اوقاف و امور خیریه ، زنگ بصیرت افزایی توسط اداره آموزش و پرورش، حفاظت فیزیکی انتظامی استان در روز مراسم، استفاده از شبکه های اجتماعی و مجازی، تولید خبر و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیمای مرکز استان از جمله مصوبات این جلسه است.
 
کریمی کیا تصریح کرد: همچنین انتظار می رود که همانند سال های گذشته شاهد حضور نیروهای نظامی و انتظامی و استفاده از ظرفیت سپاه در این روز حماسی باشیم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها