خدری به دفاع مقدس خبر داد

آغاز به کار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت

عضو هیئت رزمندگان خرمشهر گفت: هفدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر از 27 خرداد ماه به مدت 3 شب در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ - 16June 2014

آغاز به کار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت

رضا خدری خبرنگار و عکاس جنگ تحمیلی و عضو هیئت رزمندگان خرمشهر، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: هفدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر از تاریخ ۲۷ خرداد ماه به مدت ۳ شب در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

وی افزود: پاییز نگفته بود ، تاریخ یک مادر، عطیقه، موشک، دوباره مردن، روایت تازه از قصه کهن، بابا نفس داد، پاکسازی، روایت من و بابام، باز می گردم به خانه ام، در یک لحظه اتفاق افتاد، هراندازه نزدیک که همان اندازه دور، عطش آتش، برزیل با طعم سمبوسه، جن مایه های شط سرخ، در پیچ و خم دیدار، تمام شهر بارانی است، ماه گرفتگی، خداحافظ رفیق، ما چهار نفر بودیم، پستچی نامهها باد است، خنک مثل صبح، رنجی به پهنای ۲۵ سال سکوت عنوان نمایشنامههایی است که در این مدت در تالارهای ثامن الائمه، مهر،سینما نفت آبادان و همچنین در تالارهای فانوس، خلیج فارس، بوستان کودک در خرمشهر برگزار خواهد شد.

خدری تصریح کرد: این نمایشنامه ها با همت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل هنرهای نمایشی، فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و فرمانداری آبادان، فرمانداری خرمشهر، استانداری خوزستان، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، اداره کل بنادر و امور دریانوردی خرمشهر و دیگر سازمانها برگزار می شود.

یادآور میشود شود تاترهای جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر در ساعتهای ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۱۹،۲۰، ۲۱، ۲۲ در تالارهای نامبرده اجرا خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار