چهارمین رزمایش محمدرسول الله(ص)-20/

اجرای عملیات تخریبی لایه‌ به‌ لایه با به‌کارگیری زمین مسلح هوشمند

عملیات تخریبی لایه به لایه با به‌کارگیری زمین مسلح هوشمند که از تاکتیک‌های نوین حوزه‌ رزم زمینی و از ابتکارات متخصصان جوان جهاد خودکفایی نیروی زمینی است، اجرا شد.
کد خبر: ۲۱۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ - 12December 2016
اجرای عملیات تخریبی لایه‌ به‌ لایه با به‌کارگیری زمین مسلح هوشمندبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش «محمد رسول الله(ص)-4»، امیر «سیدکمال پیمبری» سخنگوی رزمایش نیروی زمینی ارتش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجام عملیات تخریبی لایه به لایه با به‌کارگیری زمین مسلح هوشمند که از تاکتیک‌های نوین حوزه‌ رزم زمینی و از ابتکارات متخصصان جوان جهاد خودکفایی نیروی زمینی است، امروز در منطقه عمومی رزمایش محمد رسول الله(ص)-4 با موفقیت انجام شد.
 
وی افزود: زمین مسلح هوشمند دارای این‌قابلیت است که در منطقه‌ نبرد با حداقل نفرات، حداکثر تلفات انسانی و تجهیزاتی را به نیروی دشمن وارد کرده و در مدت زمان کوتاهی کلیه مناطق اشغال شده را با حجم و قدرت آتش انبوه به صورت همزمان یا مرحله به مرحله منهدم خواهد کرد.  
 
پیمبری همچنین گفت: انجام عملیات تاکتیکی پهپادهای تهاجمی علیه مراکز فرماندهی و کنترل و مراکز تجمع دشمن از جمله تاکتیک‌های غافلگیر کننده روز دوم رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) بود.
 
سخنگوی رزمایش تصریح کرد: عملیات آفندی جنگنده بمب افکن‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حمایت سامانه یکپارچه کنترل و فرماندهی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) نیز بخش دیگری از اقدامات این مرحله از ‌رزمایش بود.
 
پیمبری تاکید کرد: یکی از نقاط قوت این رزمایش حضور موثر جوانان در حوزه‌های عملیاتی و راهبری مراحل مختلف رزمایش است.
 
وی خاطرنشان کرد: منطقه جنوب شرق و سواحل مکران، اهمیتی راهبردی برای ارتش و کشور داشته و تمرینات ما در این منطقه، تمرین بخشی از آموزش‌های مبتنی بر نوع و حجم تهدید دشمن بوده که تحت نظارت ناظران و کارشناسان نیروهای مسلح ارزیابی می‌شود.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار