نشست هماهنگی ستاد یادواره شهید «صادق گنجی» برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهید صادق گنجی سفیر فرهنگی ایران در لاهور پاکستان در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ - 15December 2016
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، احمد ملک زاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان در این نشست که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، ابراز داشت: یاد شهدا و ذکر شهدا نوعی عبادت است و انسان را به خود سازی می رساند و ما نیز باید سعی کنیم در مسیر شهدا همواره گام برداریم.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا و خدمت به شهدا موجب نورانیت قلب ها می گردد چرا که شهدا افرادی بودند که بدون هیچ چشم داشتی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را تقدیم نمودند.

ملک زاده تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب گرامی داشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما نیز وظیفه داریم با عزم راسخ و اهتمام ویژه یادواره شهید صادق گنجی را برگزار کنیم و درشناساندن این شهید والامقام همه تلاش و همت نمائیم .

وی خاطر نشان کرد: اگر ما امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در مقابل استکبار جهانی توانسته ایم استقلال خود را حفظ کنیم همه در سایه خون شهدا است و شهدا با ایثار و از خود گذشتگی موجبات عزت و سرافرازی ما را فراهم کرده اند.

در ادامه اعضای ستاد یادواره شهید صادق گنجی نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه برگزاری هر باشکوه تر این یادواره ارائه دادند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار