سردار وحیدی:

سوریه نیازی به سلاح ایران ندارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سوریه نیازی به ارسال سلاح از جانب ایران ندارد و ارتش این کشور به اندازه کافی قوی است.
کد خبر: ۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲ - 29May 2013

سوریه نیازی به سلاح ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر امروز در حاشیهی جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افتتاح مرکز مراقبتهای فضایی، رونمایی از موشکهای جدید هواپایه و زیردریایی بومی را از جمله اقداماتی خواند که طی روزهای آینده انجام میشود.

وی درباره رساندن سلاح به تروریستهای سوریه از سوی برخی کشورها گفت: این کار، کار زشت و بدی است و ما آن را محکوم میکنیم. رساندن سلاح به تروریستها برای نابود کردن زیر ساختهای یک ملت در هیچ قاموسی قابل قبول نیست. باید نسبت به این موارد هوشیارانه نگاه شود و نبایستی این بحران ادامه پیدا کند و حتما باید جلوی این کار گرفته شود.
 
وی در مورد ارتباط ایران و روسیه و بحث شناورهای جنگی، گفت: این موضوع در چهارچوب نگاه صلح آمیز انجام شده و جمهوری اسلامی دریای خزر را دریای صلح میداند. امنیت این کشورها نیز مربوط به کشورهای حاشیه دریای خزر است.
 
وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که آیا ایران به سوریه سلاح ارسال میکند، تصریح کرد: نیازی به این کارها نیست و این تبلیغات غلط است، سوریه خود کشوری قوی است که خود را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی آماده کرده است و ضرورتی به این کارها وجود ندارد. ارتش سوریه به اندازه کافی قوی است.
نظر شما
پربیننده ها