در پی بارش برف و ریزش کوه صورت گرفت؛

انسداد چند محور در استان‌های خوزستان، اردبیل، کردستان و گیلان

در پی بارش برف و ریزش کوه چند محور در استان‌های خوزستان، اردبیل، کردستان و گیلان مسدود شد.
کد خبر: ۲۱۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ - 21December 2016
انسداد چند محور در استان‌های خوزستان، اردبیل، کردستان و گیلانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، پلیس راهور ناجا اعلام کرد که در اکثر محورهای استان خراسان شمالی، محورهای قوچان - درگز، جوین - سرولایت و تربت حیدریه - مشهد استان خراسان رضوی و ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کیاسر بارش برف گزارش شده است.
 
همچنین در اکثر محورهای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خراسان جنوبی بارش باران و در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراده تهران - کرج (از پل فردیس تا گرمدره) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
 
اکثر محورهای استان زنجان، محور باغملک - ایذه استان خوزستان، محورهای نطنز - اردستان و کاشان - اصفهان در استان اصفهان، محورهای اراک - قم، اراک - خمین و بروجرد در استان مرکزی و محورهای بجنورد - اسفراین و بجنورد - آشخانه در استان خراسان شمالی نیز دچار مه گرفتگی شده و میزان دید رانندگان کاهش یافته است.
 
پلیس راهور ناجا همچنین از رانندگان که قصد تردد از محور اسالم - خلخال در استان اردبیل دارند، خواست به دلیل یخ زدگی جاده، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
 
همچنین محورهای شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی کافی، محور پونل به خلخال به علت بارش برف، محور سروآباد به پاوه به علت بارش برف، محور سه راه پونل تا 10 کیلومتر 10 روستای خوجه دره (استان گیلان) به علت ریزش کوه و محور اندیکا - شهرکرد در استان خوزستان به علت بارش برف مسدود هستند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار