برگزاری یادواره ۴۵۰ شهید اطلاعات قرارگاه سیدالشهدا سپاه

یادواره سرداران و ۴۵۰ شهید اطلاعات قرارگاه سیدالشهدا (ع) شامل استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به میزبانی سپاه اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۱۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ - 21December 2016

برگزاری یادواره ۴۵۰ شهید اطلاعات قرارگاه سیدالشهدا سپاهبه گزارش دفاع پرس از استان چهارمحال و بختیاری، سردار استکی، مسئول یادواره شهدای اطلاعات سپاه قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) شامل استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۰ قرارگاه عملیاتی در کشور داریم که هرکدام یادواره شهدای اطلاعات را برگزار خواهند کرد و قرارگاه سیدالشهدا(علیه السلام ) دوم دی ماه، پنجمین یادواره شهدای اطلاعات سپاه را برگزار می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه پس از برگزاری ۱۰ یادواره،‌ کنگره ملی شهدای اطلاعات سپاه در تهران برگزار خواهد شد ادامه داد: سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس نقش تأثیرگذاری داشتند و در میان قرارگاه‌های عملیاتی کشور، قرارگاه سیدالشهدا(علیه السلام) بیشترین شمار شهدای اطلاعات و عملیات را دارد.

به گفته این مقام مسئول، این شهدا مربوط به لشکرهای ۱۴ امام حسین(علیه السلام ) و ۸ نجف، تیپ‌های قمربنی‌هاشم(علیه السلام) و الغدیر هستند.

سردار استکی، با تأکید بر اینکه ۳۳ شهید از شمار شهدای اطلاعات این قرارگاه شهدای شاخص هستند، که مسئولیت‌های بزرگی در بخش‌های مختلف در زمان دفاع مقدس داشتند، اضافه کرد: شهید شاهمرادی، شهید رفیعی و شهید قجاوند، ازجمله سه شهید ملی این یادواره هستند.

وی، یادآور شد: در این یادواره از ۴۰ کتاب که به معرفی شهدای اطلاعات و بیان نقش شهدای اطلاعات در ۸ سال دفاع مقدس پرداخته است رونمایی خواهد شد.

گفتنی است این مراسم معنوی فردا پنج شنبه دوم دیماه از ساعت 8:30دقیقه صبح در اصفهان به آدرس؛ خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران، حسینیه عاشقان ثارالله سپاه، با حضور سردار سرلشگر پاسدار دکتر سید رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا،  آغاز می شود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار