تشریح ویژه‌برنامه‌های دارالشهدای تهران در یوم الله نهم دی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع همزمان با نزدیک شدن به یوم الله نهم دی و روز بصیرت در دارالشهدای تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ - 29December 2016

تشریح ویژه‌برنامه‌های دارالشهدای تهران در یوم الله نهم دیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عقیل منصوری» معاون اجتماعی و فرهنگی دارالشهدای تهران ضمن تشریح برنامه‌های اجرایی یوم الله 9 دی، اظهار داشت: بصیرت افزایی و روشنگری انقلابی محور اصلی برنامه‌های روز بصیرت است که توسط دارالشهدای تهران به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه در هر محله یک مسجد متولی برگزاری برنامه 9 دی است، گفت: همایش جامع و متمرکز گرامیداشت حماسه بصیرت نیز با همکاری ناحیه حبیب بن مظاهر ساعت 14:30 الی 16:30 روز پنجشنبه نهم دی ماه با سخنرانی سردار بافرانی، تجلیل و تکریم فعالان مردمی در حوزه فرهنگی نهم دی ماه، اجرای تئاتر فاخر با موضوع حضور مهم از سال 42 تا نهم دی ماه 88 با محوریت انتظار و همچنین رونمایی از مستند تلویزیونی «نهم» در محل سالن همایش‌های فرهنگسرای بهاران برگزار خواهد شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه میثاق با ولایت و سیر نمایشگاهی بصیرت و میثاق امت با ولایت، برپایی کرسی‌های جریان شناسی و بصیرت در مساجد دارالشهدای تهران، پخش فیلم و مستندات با محوریت آگاهی‌بخشی و تدوین حافظه تاریخی انقلاب اسلامی در خصوص حماسه نهم دی ماه در مساجد و سرای محلات، تولید روزنامه دیواری با موضوع فتنه و بصیرت با همکاری بسیج و سرای محلات با هدف نمایش روش های نفوذ دشمن از دیدگاه مقام معظم رهبری، همچنین راههای مقابله با آن از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بصیرت خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی دارالشهدای تهران در پایان ضمن تشکر از بسیج و سرای محلات، این دو دستگاه را همراه و همگام معاونت اجتماعی دارالشهدای تهران در اجرای برنامه‌های بصیرت‌افزایی در این روز اعلام کرد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار