مسؤول امور بانوان فرمانداری ویژه آمل خبر داد؛

نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس آمل

مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل گفت: نواختن زنگ انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا با حضور بانوان، نمایش فیلم، کارگاه آموزشی آشپزی همراه با مسابقه، بازدید از موزه تاریخی آمل، برگزاری نمایشگاه دهه فجر از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.
کد خبر: ۲۲۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ - 17January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، زینب سلطانی مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان آمل، با اشاره به اینکه در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور زنان در صحنه‌های انقلاب سبب قدرت‌ نمایی موج انقلاب اسلامی و نشانه اعتراض همه‌ جانبه به استکبار و استبداد بود، اظهار داشت:  زنان در دوران دفاع مقدس نیز حضور چشمگیری داشته و پس از آن در توسعه و سازندگی کشور نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: اکنون در جامعه ایران اسلامی فرصتی حاصل شده تا زنان بتوانند توانمندی و قابلیت‌های خود را در توسعه کشور، دوشادوش مردان به منصه ظهور رسانند.

مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل با اعلام اینکه امروزه عرصه ورود این زنان در میدان‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی مشاهده می‌شود، بیان کرد: حضور این زنان به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برمی‌گردد.

این مسؤول با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از سوی کمیته بانوان این شهرستان را در دو محور فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: در این ایام 30 برنامه شاخص از 100 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری به اجرا در می‌آید.

سلطانی با بیان اینکه زنگ انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا با حضور بانوان، نمایش فیلم، کارگاه آموزشی آشپزی همراه با مسابقه، بازدید از موزه تاریخی آمل، برگزاری نمایشگاه دهه فجر از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است، بیان کرد: تور یک ‌روزه آمل‌ شناسی برای بانوان شاغل، نمایشگاه لباس سنتی و بومی و حرفه‌ آموزی طراحی و دوخت پوشاک، غربالگری بیماری ‌های شایع مختص بانوان‌، همایش تبیین نقش زن در شکل‌گیری انقلاب، لزوم حفظ و تداوم آن، کارناوال شادی مهد کودک‌ های آمل از دیگر برنامه‌های شاخص در ایام‌الله دهه فجر است.

وی از مراسم کلنگ‌ زنی احداث بازارچه سنتی زنان کارآفرین و بدسرپرست در این ایام خبر داد و گفت: این بازارچه به‌ منظور حمایت از زنان خانوار بد سرپرست و بی ‌سرپرست برای نخستین‌ بار در آمل ساخته می‌شود.

مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه به ‌منظور ترویج عفاف و حجاب امسال در ایام‌الله دهه فجر طرح حوریا در مدارس آمل به اجرا در می‌آید، گفت: این طرح برای نخستین‌ بار در مازندران برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان دختر با پوشش ایرانی و اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها