مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر دفاع مقدس در آمل عنوان کرد؛

تشکیل بنیاد ششم بهمن سال 1360 راه ماندگار این حادثه تاریخی مهم است

مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آمل گفت: تشکیل بنیاد ششم بهمن سال 1360 می‌تواند در راه ماندگاری و اثربخشی این حادثه تاریخی مهم و ارزشمند باشد.
کد خبر: ۲۲۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 19January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، علی امانی مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آمل صبح امروز در نشست تصمیم‌ گیری هفته گرامی‌داشت حماسه اسلامی مردم آمل در 6 بهمن، اظهار داشت: باید بیشتر از گذشته با تلاش مسؤولان و مردم به حماسه اسلامی ششم بهمن پرداخته شود.

وی افزود: تشکیل بنیاد ششم بهمن سال 1360 در آمل از سال‌های گذشته با تلاش مسؤولان کلید خورده و هنوز تأیید نهایی ایجاد آن اعلام نشد.

این یادگار حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 تصریح کرد: باید بیشتر از گذشته در حوزه ایجاد فیلم‌های مستند، تألیف کتاب و خاطره ‌نویسی اقدام شود تا نسل جوان و نوجوان جامعه بیشتر با رویداد مهمی که در وصیت‌نامه امام راحل آمده آشنا شوند.

این مسؤول بیان کرد: تشکیل بنیاد ششم بهمن سال 1360 می‌تواند در راه ماندگاری و اثربخشی این حادثه تاریخی مهم و ارزشمند باشد.

امانی با اشاره به ساخت فیلم مستند 36 روز ویژه شهدای جنگل در مازندران، خاطرنشان کرد: این مستند با همکاری شبکه افق در حال پیگیری است که قرار شد 60 درصد هزینه آن از سوی این شبکه و 40 درصد دیگر از منابع استانی تأمین شود.

وی با اشاره به مطرح شدن هزینه 18 میلیون تومانی برای ساخت مستند 36 روز در صحن شورای اسلامی شهر آمل، بیان کرد: اعضای شورای شهر برای پرداخت بخشی از هزینه این مستند مخالفت کردند هر چند قسط نخست ساخت فیلم به کارگردان پرداخت شد.

مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آمل با اعلام پایان فیلم‌برداری مستند 36 روز در شهرستان قائم‌شهر، گفت: هم‌ اکنون بخشی از تصویربرداری در شهرستان رامسر در حال انجام است که با پایان تصویربرداری در این شهرستان، کار در آمل آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار