حجت الاسلام ابوترابی‌فرد:

استکبار جهانی با مدیریت آمریکا جنایت ترور مسئولان نظام در هفتم تیر را رقم زد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی با مدیریت آمریکای جهان‌خوار بعد از شکست‌های متعدد دست به جنایت حادثه هفتم تیر زد.
کد خبر: ۲۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶ - 25June 2014

استکبار جهانی با مدیریت آمریکا جنایت ترور مسئولان نظام در هفتم تیر را رقم زد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام «محمدحسن ابوترابی فرد» نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه طی سخنانی در نطق پیش از دستور اظهار داشت: هفتم تیر یادآور حادثه خونبار و هولناکی است که شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری و بارور کرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با مدیریت آمریکای جهانخوار بعد از تجربه تلخ شکست به دست توانای خدای سبحان در صحرای طبس، کودتای نوژه، حمله نظامی مزدور بعثی نظام سلطه و استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تصویب قانون اساسی و شکلگیری مجلس شورای اسلامی به دست نیروهای اصیل انقلاب و سامان یافتن نیروهای نظامی و انتظامی کشور و حضور مقتدرانه حزب جمهوری اسلامی در صحنه سیاسی و طرد گروهکهای تروریستی از سوی ملت بزرگ ایران دست به جنایتی هولناک زد.

نایب رئیس اول مجلس گفت: در هفتم تیر سال 1360 دفتر حزب جمهوری اسلامی در حالی که جمعی از بلندپایه ترین و دلسوزترین مسئولان نظام، ستارگان پرفروغ آسمان ایران همانند آیت الله شهید سید محمد بهشتی رئیس دیوان عالی کشور و چهار وزیر متعهد، عالم و هوشمند دولت و 12 معاون وزیر و حدود 30 نماینده در آن جلسه حضور داشتند، با بغض منافقان منفجر شد و 72 یار وفادار امام و انقلاب با ذکر خدا بر لب و بدن های پاره پاره به دیدار حق شتافتند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: در این حادثه، مردم انقلابی ایران در سراسر کشور مجالس عزاداری باشکوهی برگزار کردند و نفرت عمیق خود را از دشمنان انقلاب و اسلام به نمایش گذاشتند؛ تشییع پیکرهای پاک شهدای گلگون کفن حزب جمهوری اسلامی ایران به حضور مقتدرانه ملت ایران در رویارویی با استکبار و نفاق تبدیل شد و زمینه استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در این حادثه جانسوز فرمودند «ملت ایران در این فاجعه بزرگ 72 تن بیگناه به عدد شهدای کربلا تقدیم کرد»، رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره این حادثه از زاویهای اشاره کردند که «حادثه هفت تیر نشان داد که ضربههای سهمگین از این قبیل هم نمیتواند به استحکام بنای جمهوری اسلامی که به ایمان و حضور مردم تکیه کرده است، خللی وارد کند».

نایب رئیس اول مجلس با بیان اینکه حادثه هفتم تیر حادثه کوچکی نبود، تأکید کرد: چنین حادثهای در هر نقطه دنیا کافی است برای فروریختن یک نظام؛ این همه اشخاص موثر، خوش فکر و مبارز به دست جنایتکاران تروریست در یک لحظه به لقای خدا بشتابند و نظام تحمل کند و آن را وسیلهای برای استحکام و اقتصاد خود قرار دهد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان یادآور شد: برای شهدای عالیقدر حادثه هفتم تیر به خصوص سیدشهیدان آیتالله سیدمحمد بهشتی و حدود 30 نماینده متعهد ملت ایران که در این حادثه به لقای حق شتافتند، از خداوند منان علو درجات درخواست داریم و برای خانواده این شهدا و شهدای دفاع مقدس بهخصوص شهدای خونین بال فاجعه هفتم تیر از خداوند سبحان صبر و استقامت و پاسداری از آرمانهای شهدای عالیقدر را مسئلت مینماییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار