رئیس دیوان عالی کشور:

جامعه سالم عامل توسعه و نشاط کشور است

رئیس دیوان عالی کشور گفت: جامعه سالم و سلامت عامل مهمی برای ارتقای کمی و کیفی توسعه کشور و موجب نشاط و آرامش می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸ - 25June 2014

جامعه سالم عامل توسعه و نشاط کشور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هیأت عمومی اصراری کیفری دیوان عالی کشور در هفته بزرگداشت قوه قضائیه به ریاست آیت الله محسنی گرکانی رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد.

وی در این جلسه گفت: در هفته قوه قضاییه قرار داریم ضمن تبریک این ایام به کلیه مسئولین و قضات و کارکنان این دستگاه خدوم یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و در راس آنها معمار دستگاه قضایی شهید محمدحسین بهشتی رئیس وقت دیوان عالی کشور را گرامی می داریم و شهادت این عزیزان را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و همه دست اندرکاران قضایی تسلیت عرض می کنیم و امیدوارم راه و فکر و اندیشه آن شهید والامقام همیشه مدنظر همه قضات شریف قوه قضائیه باشد.
 
رئیس دیوان عالی کشور افزود: از برنامه های خوب دولت جمهوری اسلامی که مورد استقبال مردم کشورمان قرار گرفته است نظام سلامت در کشور است زیرا جامعه سالم و سلامت عامل مهمی است برای ارتقای کمی و کیفی توسعه کشور و برای همه مردم شریف کشورمان  موجب نشاط و آرامش می شود.
 
وی افزود: قضات دستگاه قضایی کشور هم رسیدگی به جرائم مهم مانند قتل عمد، آدم ربایی، براندازی نظام و جاسوسی علیه امنیت کشور را مقدم بر جرائم کوچک می دانند و به جرائم خاص خارج از نوبت رسیدگی می کنند.
 
آیت الله محسنی گرکانی خاطرنشان کرد: اسلام اتحاد و برادری را محور اصلی مسلمانان می داند قرآن کریم از همه امت اسلامی بطور جمعی به ویژه از زمامداران اسلامی می خواهد جدای از یکدیگر نباشند.
 
رئیس دیوان عالی کشور بیان داشت: قرآن می گوید از همه خسارت ها و زیانها بیشتر و زیان بارتر اختلاف زمامداران اسلامی است اختلاف آنان سبب پیروزی و شادمانی دشمنان آنها خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار