شهید «جواد زند» بر فراز همدان آرام گرفت

پیکر مطهر شهید بسیجی «جواد زند» صبح امروز با حضور پرشور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.
کد خبر: ۲۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷ - 25June 2014

شهید «جواد زند» بر فراز همدان آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، بعد از گذشت 26 سال از اتمام جنگی که بر ایران تحمیل شد و به مدت 8 سال به طول انجامید طوری که این جنگ دومین نبرد طولانی قرن بیستم نام گرفت و دلاورمردان غیور ایرانی برای دفاع از خاک وطن و ناموس خود ندای رهبری را لبیک گفته و جان خود را تقدیم اسلام، انقلاب و وطن کردند، امروز نیز راه این شهدای گرانقدر همچنان ادامه دارد.

در طول سالیان بعد از دفاع مقدس در ایران عزیز همچنان جوانان غیوری برای دفاع در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی ، دفاع از مرزهای کشور و غیره به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهدای امر به معروف و ناهی از منکر مثل طلبه شهید علی خلیلی که امسال در سوم فروردین 93 بعد از تحمل دردهای ناشی از جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین شهید مسعود مددخانی در مورخ 16 فروردین ماه امسال و غیره به سوی حق شتافتند.

امروز صبح امروز مردم دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان با تجمع در مقابل مسجد جامع این شهر در خیابان اکباتان با چشمانی بغض زده منتظر ورود پیکر گلگون شده شهید خود بودند تا او را با افتخار بر دستانشان و سر دادن ندای یا حسین یا حسین تشییع کنند.

در میدان امام نماز شهید به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان اقامه شد.

تشییع پیکر بعد از میدان امام خمینی (ره) در خیابان شهدا منتهی به میدان پروانه ادامه یافت که بعد از آن پیکر مطهر برای مراسم تدفین به گلزار شهدای همدان منتقل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار