جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

بسیجیان با روحیه انقلابی‌گری در دفاع از حرم آل‌الله در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

«سردار فضلی» گفت: بسیجیان با اطاعت از ولی امر و با روحیه انقلابی‌گری در بابر دشمن سینه سپر کردند و هم‌اکنون نیز با همان روحیه در دفاع از حرم آل الله در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۲۲۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ - 29January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «علی فضلی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین امشب در یادواره 250 شهید گرانقدر پایگاه زینبیه همدان با تاکید برگرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت : شهدا بر گردن تک تک ما حقی بسیار بزرگ دارند و اگر توفیق داشته باشیم باید برای یک یک این شهدای عزیز یادواره و مراسم برگزار و آنان را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم.

وی با بیا اینکه انقلاب اسلامی در آستانه 38 سالگرد پیروزی خود قرار دارد، گفت: این انقلاب بزرگ با مجاهدت امام راحل(ره)،علماء، روحانیون شهیدان و حضور مردم در صحنه پیروز شد و اصالت‌های خود را  حفظ کرد و تاکنون با پایداری و استقامت در برابر دشمنان به راه خود ادامه داده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای سه شاخصه مهم اصل ولایت فقیه، قانون اساسی و نیز دشمن ستیزی است گفت: ملت ایران از امام خود آموخته است که در برابر هیچ دشمنی نباید سر تعظیم فرود آورد و با همین روحیه در مسیر خود موفق بوده است.

سردار فضلی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر درباره حفظ روحیه انقلابی و انقلابی‌گری گفت: تجلیل از روحیه انقلابی و انقلابی‌گری وظیفه و رسالتی مهم است.

وی به اشاره به برخی فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره گفتمان و روحیه انقلابی‌گری افزود: عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی برخورداری از روحیه انقلابی است که این مهم در اندیشه و نگاه مقام معظم رهبری از جایگاه و اهمیتی ویژه برخوردار است.

سردار فضلی با بیان اینکه 250 شهید گرانقدر پایگاه زینبیه در عملیات‌های مختلف حماسه آفریدند و حضوری پرشور داشته‌اند گفت: یکی از این عملیات‌های غرور آفرین عملیات والفجر 8 بود که در 20 بهمن سال 1364 انجام شد.

وی با بیان اینکه برای عملیات والفجر 8 بیش از 6 ماه برنامه‌ریزی و کار شناسایی انجام شده بود گفت: از مهمترین اهداف این عملیات از کار انداختن ماشین جنگی دشمن، وارد کردن تلفات سنگین به ارتش دشمن و نیز ساقط کردن پایگاه موشکی دشمن بود .

سردار فضلی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان لشگر 32 انصارالحسین(ع) در عملیات والفجر 8 گفت: در این عملیات مهم که 70 شبانه روز به‌طول انجامید رزمندگان فقط با خدا معامله کردند و با مدد گرفت از حضرت زهرا(س) و ائمه توانستند بر دشمن پیروز شوند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه 90 درصدر رزمندگان حاضر در عملیات والفجر 8 از بسیجیان بودند گفت: بسیجیان با اطاعت از ولی امر و با روحیه انقلابی‌گری در بابر دشمن سینه سپر کردند و هم‌اکنون نیز با همان روحیه در دفاع از حرم آل الله در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در این یادواره که درحسینیه امام خمینی(ره) همدان و باحضور پرشور اقشار مردم مومن برگزار شده علاوه بر اجرای برنامه‌های مداحی و خاطره گویی، یاد و خاطره شهدای آتشنشان نیز گرامی داشته شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار