سردار صفوی در اراک:

دشمن با نفوذ به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است/ اعتراف اروپایی ها به ثبات حکومت در ایران

سردار صفوی گفت: از آنجایی که دشمن نتوانسته از ظریق جنگ و محاصره اقتصادی انقلاب را از پای دربیاورد سعی دارد از راه نفوذ به نظام اسلامی ضربه بزند.
کد خبر: ۲۲۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ - 02February 2017

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سردار سرلشگر سید یحیی (رحیم) صفوی در همایش بزرگ رزمندگان استان مرکزی با عنوان یاران انقلاب که د رمحل مصلی بیت المقدس اراک با حضور مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به عنصر مهم و ارزشمند در مسیر دستیابی به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تکیه ملت ما بر ارزش ها و باورهای دینی توانست پیروزی در جریان جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی را ممکن سازد و همین موضوع راز مانگاری انقلاب ایران بود که همواره از آن به عنوان یک جریان مقدس و معنوی شناخته می شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) با مجاهدت های فراوان خود در سال های طولانی توانست عزت را برای کشور محقق کنند که پس از ایشان نیز رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب کشور را در مسیر و رشد و تعالی خود حرکت داد.

سردار صفوی تصریح کرد: استقلال امروز کشور مدیون خون تمامی شهداء است و مسئولان و دولتمردان باید از تمامی توان و همت خود را در راستای سرآبادانی کشور بهره بگیرند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ثمرات و تحولات برگرفته از انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه حرکت عظیم و انقلابی امام خمینی(ره) توانست پیام آرمان گرایی و آزادی خواهی خود را در سراسر جهان پراکنده کند و زمینه ساز بسیاری از جریان های انقلابی در دیگر ملت ها بوده و روحیه مقاومت را بیدار کند.

وی خاطرنشان کرد: : تحولات امروز جهان اسلام، شکست آمریکایی‌ها و حکام مستبد عربستان قسمتی از پیامدهای انقلاب اسلامی نمونه هایی از پیامدهای انقلاب اسلامی به شمار می آیند.

سردار صفوی با اشاره به قدرت نرم ایران در منطقه گفت: آمریکا درحال افول است و صهیونیست‌ها در لبنان و غزه شکست خوردند و امیدشان به ناامیدی تبدیل شد که تمامی این تحولات در سایه انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، انقلاب اسلامی و همین‌طور ملت ایران قوی‌تر شده‌اند، شعار قدرت نرم ایران در منطقه همه را تحت تاثیر قرار داده است.

حکومت باثبات غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به قدرت با ثبات در منظقه گفت: امروز کشورهای اروپایی با کشورهای آمریکایی دچار شکاف و اختلاف شده اند و به این نتیجه رسیده اند که حکومت با ثبات در غرب آسیا که در منطقه حرف نخست را میزند جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: : کشورهای ابر قدرت اروپایی از قبیل آلمان و فرانسه تن به خواسته های ایالات متحده نمی دهند و ساز مخالفت با سیاست های آمریکا در اروپا هر روز کوک تر گذشته می شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به تاثیر اندیشه های امام خمینی(ره) گفت: امروز الگوی معرفتی و چراغ روشنایی بخش تمامی آزادی خواهان جهان اندیشه های عمیق امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب اسلامی ایشان است که هر روز اهداف مربوط به نظام اسلامی در سراسر کشور در حال پیشرفت است و این موضوع عاملی برای دشمنی سایر کشورها با ملت ایران است.

سردار صفوی تصریح کرد: : شکست های پی در پی ایالات متحده در افغانستان، عراق و سوریه نشان از ضعف قوای نظامی و سیاست های سلطه طلبانه این کشور دارد و امروز همه جهان در مقوله ظلم ستیزی اتفاق نظر دارند.

وی ادامه داد:فشارها و تحریم های استکبار جهانی ممکن است مشکلاتی برای کشور داشته باشد اما نمی تواند ملت ایران را از ادامه راه انقلاب اسلامی مایوس کند.

سردار صفوی با اشاره به پیشرفت های همه جانبه ایران گفت: ما امروزه با تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی توانستیم در بخش های مختلف ازفضایی گرفته تا بخش های پزشکی و همینطور ماهواره ای به موفقیت های فراوانی دست بیابیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: درحال حاضر بیش از چهار میلیون از جوانان ایرانی در دانشگاه های مختلف مشغول تحصیل هستند و ظرفیت دانشگاه های ما از مرز 800هزار دانشجو فراتر رفته این درحالی است که قبل از انقلاب تنها 10هزار دانشجو بود.

سردار صفوی با اشاره به نقش استان مرکزی گفت: استان مرکزی به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب با بیش از هفت هزار شهید گلوگون کفن دفاع مقدس بر تارک ایران اسلامی می درخشد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه سخنان خود مردم را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه دعوت کرد و گفت: ملت ایران در این روز تاریخی یک بار دیگر عشق و علاقه خود را به آرمان های نظام اسلامی، شهدای گرانسنگ، امام راحل و مقام معظم رهبری به منصه ظهور می گذارند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار