مجموعه اشعار شاعران برای حادثه پلاسکو کتاب خواهد شد

مدیر اجرایی انتشارات فصل پنجم گفت:‌ مجموعه اشعار شاعران برای حادثه پلاسکو بعد از انتشار به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ - 04February 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، انتشارات فصل پنجم در راستای ارج نهادن به ایثار و ازخودگذشتگی آتش‌نشانانی که در حادثه پلاسکو به شهادت رسیدند، شعرهای سروده شده درباره این حادثه را جمع‌آوری کرده و در قالب یک کتاب منتشر خواهد کرد.

محسن بیگی، مدیر اجرایی انتشارات فصل پنجم  در خصوص این کتاب اظهار داشت:‌ تمام تلاش ما این است که کتاب تا مراسم چهلم آتش‌نشانان آماده و منتشر شود. این کتاب غیرقابل فروش است و به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان به ادبیات و شعر قرار خواهد گرفت. 
 
ایل بیگی در ادامه گفت: در چند روز گذشته مشغول جمع‌‌آوری آثار منتشر شده درباره این موضوع بودیم که تا به امروز 160 شعر انتخاب شده است. همچنین شاعرانی که شعری با موضوع حادثه پلاسکو انتخاب کرده‌اند، می‌توانند اثر خود را تا 20 بهمن‌ماه برای انتشار در این مجموعه به نشانی اینترنتی Fasle5.1386@gmail.com ارسال کنند.

بیگی با اشاره به آثار ارسالی برای درج در کتاب گفت: شاعران زیادی در این مجموعه حضور دارند که از این بین می‌توان به صابر قدیمی، بابک زمانی، حامد عسکری، مجید سعدآبادی و میلاد عرفان‌پور اشاره کرد.

وی با اشاره به پروسه چاپ کتاب اظهار کرد:‌ با توجه به آثار ارسالی حدود 80 درصد کتاب آماده است و ظرف امروز و فردا نام کتاب را انتخاب و برای برای مجوز اقدام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار