فردا در کارگاه «من انقلابی‌ام»؛

هنرمندان نقاش فرازهای انقلاب را به تصویر می‌کشند

کارگاه زنده هنری «من انقلابی‌ام» به مناسبت سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور هنرمندان نقاش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ - 06February 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هنرمندان در کارگاه زنده هنری «من انقلابی‌ام» با سبک‌های مختلف آبرنگ، رنگ روغن، مدادکنته... و با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر به هنر نمایی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش در این کارگاه هنری دانش آموزان با موضوعات 12 بهمن و ورود امام(ره)، 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز فجر، دی‌ماه و فرار شاه و ... به نقاشی خواهند پرداخت.

این گزارش می‌افزاید: در پایان این ورک‌شاپ هدایایی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهدا می‌شود و همچنین از کارهای هنری ارائه شده، نمایشگاهی در نگار گذر دائمی خاتم(ص) خانه فرهنگ امام علی (ع) به نمایش در می‌آید.

کارگاه زنده هنری «من انقلابی‌ام» با مشارکت هنرستان فنی حرفه‌ای دخترانه حضرت مریم، روز سه‌شنبه 19 بهمن ساعت 10 در خانه فرهنگ امام‌ علی(ع) به نشانی یافت‌آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجتمع شهید مختار سلیمانی برگزار می‌شود و نمایشگاه آثار نیز از این تاریخ میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها