فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کند؛

روایت مصور آزادسازی خرمشهر در نگارگذر «روزهای مقاومت»

به مناسبت آزادسازی خرمشهر نگارگذر «روزهای مقاومت» با هدف ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس مانند جهاد، شهادت و ایثار در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 22May 2017
نگارگذر «روزهای مقاومت» پیش نگاه علاقمندان
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فرهنگسرای گلستان در نظر دارد اول تا 5 خرداد ماه همزمان با روز آزادسازی غرورآفرین خرمشهر، نگارگذر «روزهای مقاومت» را برای علاقه‌مندان به هنر نقاشی برگزار کند.
 
این نمایشگاه که با رویکرد آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس، آشنایی با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و تقویت روحیه استکبارستیزی برگزار می‌شود، شامل مجموعه‌ای از آثار نقاشان انقلاب و جنگ مانند استاد کاظم چلیپا، استاد فرشاد افشارفرد، سمیرا شیخ‌علی و لعیا یوسفی با تکنیک رنگ روغن است.
 
کاظم چلیپا از نقاشان انقلابی شناخته شده است که آثار شاخص او با موضوع روایت‌گری حال و هوای روزهای انقلاب اسلامی، همدلی مردم و رسیدن به هدف مشترک پیروزی است و از میان آثار این هنرمند نمونه‌های مهمی مربوط به روزهای تاریخی و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز دوشنبه اول تا جمعه 5 خرداد ماه از ساعت 9تا 18 به نگارخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان، مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار