سیمرغ 35/ 97

برنامه‌های دهمین روز جشنواره «فیلم فجر» در سینما ملت و برج میلاد

نمایش‌های دهمین روز سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره «فیلم فجر» بعد از ظهر امروز در سینما ملت و کاخ اصلی جشنواره آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 07February 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سی‌و‌پنجمین جشنواره «فیلم فجر» از یکشنبه 10 بهمن‌ماه در کاخ جشنواره برج میلاد و پردیس ملت آغاز به کار کرد. روز نخست جشنواره علی‌رغم تاکید مدیر کاخ جشنواره مبنی بر نمایش به موقع آثار، پخش فیلم‌های بخش چشم‌انداز سینمای ایران با تاخیری بیش از نیم ساعت همراه بود.

برنامه‌های روز دهم جشنواره امروز (سه شنبه 19بهمن) با نمایش چهار فیلم در بخش چشم‌انداز سینمای ایران در پردیس سینمای ملت و پنج فیلم در بخش سینما حقیقت و چشم‌انداز سینمای ایران در کاخ (برج میلاد) ادامه پیدا خواهد کرد.

نمایش‌های سینمای پردیس ملت

پردیس سینما ملت در ساعت 15:30 میزبان «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، ساعت 18 «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزا، 20:30 «آباجان» هاتف علیمردانی و ساعت 23 «کوپال» به کارگردانی کاظم مولایی خواهد بود.

نمایش‌های کاخ اصلی جشنواره (برج میلاد)

کاخ اصلی جشنواره در روز نهم این رویداد مهم فرهنگی و از ساعت 13:30 در بخش سینما حقیقت فیلم «آهستگی» به کارگردانی یاسر خیر را به نمایش می‌گذارد.

در بخش چشم‌انداز سینمای ایران چهار فیلم از ساعت 15:30 به نمایش در خواهد آمد. «کویرس: وطن کوچک من» به کارگردانی سعید صادقی در ساعت 13:30، «فصل نرگس» نگار آذربایجانی دو ساعت 15:30،‌ «یادم تو را فراموش» علی عطشانی در ساعت 18 و «ترومای سرخ» به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست 20:30 و در ساعت 23 «ایستگاه اتمسفر» به کارگردانی مهدی جعفری به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار