اجرای طرح مشاوره حقوقی در ١٥ ایستگاه مترو و ٢٢ فرهنگسرا

مدیرکل فرهنگ حقوقی قضایی جامعه معاونت فرهنگی قوه قضاییه، از برپایی مشاوره حقوقی در ١٥ ایستگاه مترو و ٢٢ فرهنگسرای منتخب خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ - 07February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حمیدرضا بتو» مدیرکل فرهنگ حقوقی قضایی جامعه معاونت فرهنگی قوه قضاییه شامگاه (سه شنبه) در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران گفت: ایستگاه مشاوره و پاسخگویی به سوالات حقوقی با عنوان « یاوران عدالت» ، دومین سالی است که در ایام دهه فجر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این کارمشترک بین معاونت فرهنگی قوه، سازمان بسیج حقوقدانان، مترو و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، است،افزود: ٨٠ نَفَر از وکلا و مشاوران حقوقی بسیج حقوقدانان از ساعت ١٤ تا ١٧ در ١٥ ایستگاه مترو و ٢٢ فرهنگسرای منتخب تا ٢١ بهمن به مردم مشاوره حقوقی ارائه می کنند.

مدیرکل فرهنگ حقوقی قضایی جامعه معاونت فرهنگی قوه قضاییه، اظهارکرد: براساس نظرسنجی در سال های گذشته و رضایت نسبی مردم ما برای دومین سال این طرح اجرا شد و امسال درمسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن مشاوره حقوقی رایگان انجام می شود.

وی یکی ازضعف های عمده مردم را پایین بودن دانش حقوقی آنان عنوان کرد و گفت: از این رومعاونت فرهنگی قوه قضاییه تلاش دارد سطح آگاهی های حقوقی مردم را ارتقا دهد و در برنامه های خود قرار است برای مناسب های دیگر در طول سال این برنامه را دنبال کند.

بتو همچنین از فعال شدن طرح هرمسجد یک حقوقدان خبرداد و گفت: درآینده شاهد برگزاری جشنواره فرهنگی مردمی میزان با محوریت فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس، کاریکاتور و گرافیک خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزهایانجام شده امسال فراخوان این جشنواره را خواهیم داشت و سال آینده جشنواره اجرا می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار