معاون رئیس‌جمهور با خانواده شهدا در قزوین دیدار کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه سفر خود به استان قزوین با خانواده چند تن از شهدای انقلاب استان قزوین دیدار کرد.
کد خبر: ۲۲۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ - 08February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «جمشید انصاری» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جریان سفر به استان قزوین دقایقی پیش با خانواده‌ شهدای انقلاب استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان استان با خانواده شهیدان محمد محسن و محمد سعید شهیدی دیدار کرد.

جمشید انصاری در دیدار خانواده شهدای استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی نقش بی بدیلی داشت و شهدا و رزمندگان برجسته‌ای را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی بیان کرد: استان قزوین از جمله استان‌هایی بود که به سبب اوج استقامت مردم در مقابل مستکبران در روز 17 شهریور ماه حکومت نظامی در استان برقرار شد و مردم با اقتدار در مقابل رژیم ستم شاهی ایستادگی کردند.

جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دوروزه به استان قزوین سفر کرده و افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح، نشست با فرهیختگان و شورای اداری استان از جمله برنامه‌های وی در استان قزوین به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها