با حضور در منازل شهدای مدافع حرم صورت گرفت؛

دیدار رییس جهاد دانشگاهی قم با خانواده شهیدان «طهماسبی» و «سامانلو»

رئیس و اعضای جهاددانشگاهی واحد استان قم با حضور در منزل دو تن از شهدای مدافع حرم استان قم، از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.
کد خبر: ۲۲۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، رئیس و جمعی از مدیران و کارکنان جهاددانشگاهی واحد استان قم امروز پنجشنبه 21بهمن ماه با حضور در بیت دو شهید معظم مدافع حرم شهیدان مهدی طهماسبی و شهید سعید سامانلو، ضمن تجلیل از خانواده این شهدای عزیز، با سجایای اخلاقی و ویژگی های خاص عرفانی و اخلاقی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی این مجاهدان فی سبیل الله آشنا شدند.

محمد ابراهیم فقیه زاده رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در این دیدارها گفت: خانواده معظم و معزز شهدا برکات واقعی جامعه ما هستند و ثابت کردند که چگونه محبت و ارادت به اهل بیت(ع) و پیچیدن فضای نورانی و معنوی عترت پیامبر اکرم(ص) می تواند انسان سازی کند و جامعه ما را نیز به این نور الهی منور و روشن کند.

وی شهدای مدافع حرم را مظلوم تر از شهدای جنگ تحمیلی دانست و گفت: در زمان جنگ تحمیلی مرزها مشخص بود و همه می دانستند که با صدام و حزب شیطان صفت بعث مبازره می کنند ولی در دفاع از حرم با کسانی روبرو هستیم که با هر بمب و خمپاره خود الله اکبر سر می دهند و کثیف ترین جنایات را با نام اسلام انجام می دهند؛ امروز گویی جنگ صفین روزگار ماست که دشمنان ما قرآن را به نیزه کرده و با شعار دین به جنگ دین آمده اند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم یادآورشد: منازل شهدا بیت النور است زیرا شهدا گلچین جامعه ما هستند و نفس حضور در خانه شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، ما را مستفیض کرده و باعث می شود که بار دیگر مراقبه و محاسبه نفس و نورانیتی که فرزندان آنها را به این مرتبه رساند را به خود متذکر شویم.

پدر شهید سامانلو با اشاره به ویژگی های این شهید سعید گفت: ایشان از کودکی و از سن شش سالگی دلداده خدا شد و تحت شاگردی استادی چون علامه حسن زاده آملی مراقبه و محاسبه نفس را آغاز کرد و از نوجوانی تا آخر عمر تهجد و گریه و عبادت شبانه را ترک نکرد و در روز نیز ضمن کار و ورزش و تسلط به زبان های مختلف و تبلیغ دین به این زبان ها و توانایی در انجام سختترین کارها، ضمن رعایت ادب و متانت و احترام عمیق و غیرقابل به وصف به پدرو مادر، پشتیبانی امین برای ولایت فقیه و نمونه ای کامل بود که برای قربانی شدن گلچین شده بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها